ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

ΕΝΑ ΜΠΛΟΥΖ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ

Παρουσίαση του Βιβλίου του Ιορδάνη Πουλκούρα

Δελτίο Τύπου 15ης Ιουλίου- Ενημερωτική εισήγηση περί του ΑΑΣΤ

Την 15η Ιουλίου 2020, έλαβε χώρα στο Τεκτονικό Μέγαρο Αθηνών ενημερωτική εισήγηση περί του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου και της διακριτότητας των δύο κυρίαρχων Σωμάτων.

Ηνωμένη Μεγάλη Στοά της Ελλάδος -Θρηνήσωμεν, θρηνήσωμεν, θρηνήσωμεν!

Ας θρηνήσουμε αδελφοί μου. Ένας παλαιός αδελφός που είχαμε την ευλογία να γνωρίσουμε ξεκίνησε το ταξίδι του για την Αιώνια Ανατολή.

Δωρεά από την Επαρχιακή Μεγάλη Στοά του Worcestershire στο Εθελοντικό Κέντρο EVESHA

Η Επαρχιακή Μεγάλη Στοά του Worcestershire της Αγγλίας προσέφερε το ποσό των 1600 λιρών στο Εθελοντικό Κέντρο EVESHAM

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς για τη μασονία και την επιστολή τέκτονα

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς για τη μασονία και την επιστολή τέκτονα
Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ που έχει ως γνωστόν προσφύγει ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας για την διάλυση του ψευδεπιγράφου Τεκτονικού Ιδρύματος και ήδη αναμένεται η έκδοσι της Αποφάσεως του αρμοδίου Τμήματος εδέχθη πασχαλίους ευχάς από τον Καθηγητή κ. Σπυρίδωνα Καμαλάκη, Μέγα Άρχοντα Λογοθέτη της των Αλεξανδρέων Εκκλησίας και Ύπατο Μεγάλο Ταξιάρχη του Υπάτου Συμβουλίου του 33ου βαθμού του αρχαίου και αποδεδεγμένου Σκωτικού τύπου του Τεκτονισμού ως και το πόνημά του «Αχαρνών 19 & Σουρμελή», εκδόσεων Υπάτου Συμβουλίου του 33ου βαθμού διά την Ελλάδα και απήντησε σε αυτόν με την κοινοποιηθείσα στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας κατωτέρω επιστολή:
«Αξιότιμε κ. Καμαλάκη,
                                                                                                            Χριστός Ανέστη!
Έλαβα την από 7.4.2015 επιστολή – εόρτιο πασχαλινό μήνυμά σας και το συνημμένο βιβλίο σας με τίτλο: «Αχαρνών 19 και Σουρμελή» και σας ευχαριστώ. Δεν μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω ότι χάρηκα κιόλας, το αντίθετο μάλιστα, λυπήθηκα.


Λυπήθηκα κατ’ αρχήν τόσο για το περιεχόμενο του εορτίου πασχαλινού μηνύματός σας, το οποίο είναι απόλυτα απογυμνωμένο από το πραγματικό νόημα της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος και της λαμπροφόρου Αναστάσεως του Κυρίου μας, όσον επίσης και για το περιεχόμενο του βιβλίου. Προφανώς δεν είστε θεολόγος και δεν θα περίμενα θεολογική πραγματεία στην επιστολή σας. Ωστόσο όμως οι συνειδητοί πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, οποιασδήποτε μορφωτικής στάθμης, αυτές τις άγιες ημέρες βιώνουν τα Θεία Πάθη και την Ανάσταση του Κυρίου μας ως υπέρτατα γεγονότα απολυτρώσεως από τη δουλεία της αμαρτίας. Συμμετέχουν οντολογικά σ’ αυτά μέσω της λατρείας της Εκκλησίας μας, των μυστηρίων και του πνευματικού αγώνος, τον οποίον διεξάγουν προς τον παλαιόν άνθρωπον.

Διά του πνευματικού αυτού αγώνος, συσταυρούνται, συνθάπτονται και συνεγείρονται με τον δι’ ημάς Παθόντα, Ταφέντα και Αναστάντα Λυτρωτή μας Χριστό. Την αγία Νύχτα της Αναστάσεως «θανάτου εορτάζομεν νέκρωσιν, Άδου την καθαίρεσιν». Συμμετέχουμε στο μεγάλο πανηγύρι του θανάτου του θανάτου μας, την ήττα του διαβόλου και την κατάργηση του Άδου. Σ’ αυτή τη λαμπρή παννυχίδα δεν έχουν φυσικά θέση νοσηροί συναισθηματισμοί και ηθικά συμπεράσματα, όπως τούτο διαφαίνεται στην επιστολή σας: «Ο Γολγοθάς είναι ο σπαραγμός της ενσαρκωθείσης απολύτου ελευθερίας εν τω προσώπω του Θεανθρώπου Ιησού, που ρίπτει ρίγη συγκινήσεως εις τον κόσμον, που δεικνύει τον τραχύν δρόμον της σωτηρίας των λαών».
Ο Γολγοθάς δεν είναι κάποιος «σπαραγμός της ενσαρκωθείσης απολύτου ελευθερίας εν τω προσώπω του Θεανθρώπου Ιησού». Ο όρος «σπαραγμός» είναι αδόκιμος και μόνον ως «οδύνη» γίνεται δεκτός σύμφωνα με τον λόγο του προφήτου «ούτος τας αμαρτίας ημών φέρει και περί ημών οδυνάται» (Ησ.53,4), όχι όμως ως ακούσιος πόνος. Ο Θεάνρωπος Ιησούς ελευθέρως και εκουσίως εβάδισε προς το πάθος και τον θάνατο, διακονώντας τη δική μας απολύτρωση. Σπαραγμό έβγαζαν οι δύο συσταυρούμενοι ληστές, οι οποίοι ακουσίως συνεσταυρούντο, καθώς έβλεπαν τον θάνατο να πλησιάζει και ότι τα πάντα τελειώνουν επάνω στον επώδυνο σταυρό.
Διαβλέπουμε δυστυχώς στην φράση σας αυτή την υιοθέτηση της αντίληψης των αρνητών της Αναστάσεως του Κυρίου, ότι επάνω στο σταυρό ανέβηκε κάποιος σπουδαίος, έστω «θεάνθρωπος», με την εξωχριστιανική έννοια, όπου τα πάντα τελείωσαν και το μόνο που απόμεινε είναι κάποια ηθικά διδάγματα! Επίσης ο «τραχύς δρόμος της σωτηρίας των λαών» δεν επιτυγχάνεται με «ρίγη συγκινήσεως», που είναι πρόσκαιροι συναισθηματισμοί, ανίκανοι να μεταμορφώσουν και να ανακαινίσουν την ψυχή, αλλά με την συμμετοχή μας στο πάθος του Κυρίου μας διά της μετανοίας και της νεκρώσεως των παθών.
Επίσης στην επιστολή σας θεωρείτε ως απαραίτητη την εγκαθίδρυση του Εσταυρωμένου Ιησού «εντός των καρδιών των άτομων των οικογενειών, των κοινωνικών και πολιτικών συστημάτων», για να μπορέσουν τα ανθρώπινα αυτά συγκροτήματα όπως «εύρωσι το βαθύτερον των νόημα, να βιώσωσι τους υψηλοτέρους των σκοπούς».

Ο Εσταυρωμένος και Αναστάς Ιησούς δεν εγκαθιδρύεται στις καρδιές των ατόμων, των οικογενειών, κ.λ.π. με φιλοσοφικούς στοχασμούς και νοσηρούς συναισθηματισμούς, ούτε πολύ περισσότερο μέσα στα τεκτονικά σας εργαστήρια και στις τελετουργικές μυήσεις των μελών σας, αλλά με την μέθεξη της εν Χριστώ ζωής. Εγκαθιδρύεται διά της μετανοίας και της συμμετοχής στα μυστήρια της Εκκλησίας, διά των οποίων καθαίρεται σταδιακά η ψυχή από τα πάθη και οικειούται τις αρετές. Η οντολογική αυτή μεταμόρφωση και ανακαίνιση του ανθρώπου, (διότι περί αυτής πρόκειται), δεν είναι έργο ανθρωπίνης δυνάμεως. Μόνον η Θεία Χάρις έχει τη δύναμη να την πραγματοποιήσει, συνεργούσης και της ανθρωπίνης θελήσεως. Όλα αυτά όμως πραγματώνονται μόνον μέσα στην Εκκλησία, (την Ορθόδοξη) και διά της Εκκλησίας και βεβαίως σε κανένα άλλο «εργαστήριο», είτε τεκτονικό λέγεται αυτό, είτε οποιαδήποτε άλλη ονομασία έχει.
Διότι μόνον μέσα στην Εκκλησία ενεργεί η Χάρις, που μεταμορφώνει και εξαγιάζει και επομένως αυτή είναι το μοναδικό «εργαστήριο» της σωτηρίας του ανθρώπου. Αν λοιπόν όντως πιστεύετε στην ανάγκη της εγκαθιδρύσεως του Εσταυρωμένου Ιησού «εντός των καρδιών των ατόμων…» κ.λ.π., το πρώτο που οφείλετε να κάνετε είναι, να διαλύσετε τα τεκτονικά σας εργαστήρια, να καταργήσετε τις τελετουργικές μυήσεις των μελών σας και να γίνετε συνειδητά μέλη της Εκκλησίας, μετέχοντες στη ζωή της και υπακούοντες στις εντολές του Χριστού.

Προχωρώ στη συνέχεια σε σύντομο σχολιασμό του βιβλίου σας: 
Κατ’ αρχήν στο βιβλίο σας ουδείς λόγος γίνεται για τους σκοπούς ιδρύσεως των Μασονικών Στοών, πράγμα που αποτελεί σοβαροτάτη παράλειψη. Όπως γνωρίζετε ο Τεκτονισμός συνεστήθη με την επωνυμία «ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ» δυνάμει των Βασιλικών Διαταγμάτων της 19/7/1949 και της 16/11/1956, στα οποία καθορίζεται σαφώς, ότι ο σκοπός του ως άνω ιδρύματος είναι η ευόδωσις έργων ευποιίας, ίδια διά περιθάλψεως ενδεών και μορφώσεως απόρων παίδων. Θα έπρεπε λοιπόν στο βιβλίο σας να παραθέσετε στοιχεία που να αποδεικνύουν τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα των μασονικών στοών. Καί τούτο διότι, όπως γνωρίζετε, η αιτία για την οποία ζητήσαμε, προ δύο περίπου ετών με την προσφυγή μας στο Συμβούλιο της Επικρατείας την κατάργηση του εν λόγω «Τεκτονικού ιδρύματος», ήταν ακριβώς η μη εκπλήρωση του σκοπού, για τον οποίον ιδρύθηκε και η αντ’ αυτού του σκοπού εν τη πράξει ίδρυση, λειτουργία και συντήρηση Μασονικών Στοών και η προώθηση της λατρείας του Μεγάλου Αρχιτέκτονος του Σύμπαντος (Μ.Α.Τ.Σ.), με την πραγματοποίηση μυήσεων. Η υπό τον ανωτέρω νομικό μανδύα λειτουργία του ως άνω «ιδρύματος» και η πραγματοποίηση εν αυτώ αλλοτρίων σκοπών και στόχων, τι άλλο μαρτυρεί παρά την εξαπάτηση του Κράτους;

Η δε παράκαμψις και αποσιώπησις του ζητήματος αυτού, τι άλλο μαρτυρεί, παρά το ότι επιβεβαιώνετε την φρικτή αυτή παρανομία, που συνεπάγεται βεβαίως βαρύτατες ποινικές ευθύνες;

Αναφέρετε επίσης ότι «ο Τεκτονισμός δεν είναι θρησκεία…Ο Τεκτονισμός διακηρύσσει από της γεννήσεώς του την ύπαρξη του Θεού και την αθανασία της ψυχής. Αλλά επειδή δέχεται στους κόλπους του ως μέλη άνδρες διαφορετικών θρησκευτικών πεποιθήσεων, δίδει στον Θεό την προσωνυμία Εκείνου που αρχιτεκτόνησε το Σύμπαν» (σελ.17). Όπως και άλλοτε έχουμε σχολιάσει, ο ισχυρισμός αυτός είναι αναληθής. Η επίσημη διακήρυξη των Τεκτόνων στο Σύνταγμα της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος (20.12.1949) ότι «ο Ελευθεροτεκτονισμός πιστεύει εις την ύπαρξιν του Θεού υπό την επωνυμίαν Μέγας Αρχιτέκτων του Σύμπαντος» (Μ.Α.Τ.Σ.), οι συνεχείς αναφορές κατά την έναρξη και λήξη των συνεδριάσεών σας στο όνομά του, οι αναφορές στον Μ.Α.Τ.Σ. στα επίσημα τεκτονικά έγγραφα (Καταστατικός Χάρτης, Τυπικά μυήσεων κ.λ.π.), δεν δηλώνει κάποια σχέση με το «ιερό»; Δεν φανερώνει θρησκευτική πίστη και εξάρτιση από κάποιο Θεό (όπως τον αντιλαμβάνεται ο Τεκτονισμός);

Τον θρησκευτικό χαρακτήρα του Τεκτονισμού μαρτυρεί και η Μασωνική Εγκυκλοπαιδεία του Ν.Χ. Λάσκαρη, εκδιδομένη με την άδεια της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος: «Η θρησκεία του Τεκτονισμού είναι η γενική θρησκεία της φύσεως και της πρωταρχικής αποκαλύψεως, της κληροδοτηθείσης ημίν υπό αρχαίου τινός και πατριαρχικού ιερατείου, εν τη οποία όλοι οι άνθρωποι δύνανται να συνυπάρξουν». Η Εκκλησία της Ελλάδος με την ιστορική Συνοδική απόφασή της το 1933 αποφαίνεται, ότι ο Τεκτονισμός «δεν είναι απλή τις φιλανθρωπική ένωσις, η φιλοσοφική σχολή, αλλ’ αποτελεί μυσταγωγικόν σύστημα, όπερ υπομιμνήσκει τας παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας, η λατρείας. Αποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, όλως διάφορος…και ξένη της χριστιανικής θρησκείας…».
Ο Τεκτονισμός παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιάς θρησκείας, διότι εκτός από την πίστη σε συγκεκριμένο θεό, τον Μ.Α.Τ.Σ., έχει διδασκαλία, λατρεία, μυστήρια, σύμβολα, ιερατικούς βαθμούς, βαθμούς μυήσεως (από τον 1ο μέχρι τον 33ο), τελετές μυήσεως και λατρευτικό οίκο, τις Μασονικές Στοές. Σύμφωνα με ειδικούς μελετητές, το θρησκευτικό σύστημα της Μασονίας, μιμείται τον αρχαίο Γνωστικισμό, διότι αποτελεί συνοθύλευμα θρησκευτικών στοιχείων από τον Μανιχαισμό, τον Νεοπλατωνισμό, τον Χριστιανισμό, τον Ιουδαισμό, από την Θεοσοφία των ανατολικών θρησκειών, από τις Αιγυπτιακές θεότητες του Όσιρι και της Ίσιδος, χωρίς να απουσιάζουν επίσης στοιχεία Ορθολογισμού και Ουμανισμού.

Αυτό δε ακριβώς το «συνοθύλευμα» το βλέπουμε ξεκάθαρα στο βιβλίο σας. Διότι ολόκληρο το περιεχόμενό του, από την αρχή ως το τέλος, χαρακτηρίζει το στοιχείο του φιλοσοφικού και θρησκευτικού συγκρητισμού. Μέσα στο βιβλίο σας αναμιγνύετε σ’ ένα «χαρμάνι» φιλοσοφίες, ιδεολογίες, θρησκείες, επιστήμες μαζί με την χριστιανική διδασκαλία, λες και αυτή από μόνη της δεν είναι αρκετή να φωτίσει, να οδηγήσει τον άνθρωπο στην αλήθεια και να τον σώσει, αλλά χρειάζεται τα δεκανίκια όλων αυτών των φιλοσοφικών και των άλλων ανθρωπίνων συστημάτων.

Κάνετε επίσης λόγο για την αυτογνωσία και την ενδοσκόπηση, με την βοήθεια της οποίας ο μυούμενος στον Τεκτονισμό θα μπορέσει «να αναδυθεί νικητής και θριαμβευτής στην επιφάνεια της ζωής, χωρίς πάθη και μίση, χωρίς κακία και φθόνο, χωρίς προλήψεις και δεισιδαιμονίες, χωρίς πλάνες αλλά και άγνοια, έτοιμος, ελεύθερος στη σκέψη και αδέσμευτος στο αίσθημα για να δεχθεί το φως της τεκτονικής σοφίας, τον ήλιο της αλήθειας…» (σελ. 21). Ο άνθρωπος, με τις δικές του μόνον δυνάμεις και χωρίς την δύναμη και τον φωτισμό της Θείας Χάριτος, ούτε αληθινή αυτογνωσία μπορεί να έχει, ούτε «νικητής και θριαμβευτής» των παθών του μπορεί να αναδειχθεί σύμφωνα με τον λόγον του Κυρίου:
«Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν» (Ιω.15,5). Επίσης δεν υπάρχει κανένα «φως τεκτονικής σοφίας», ούτε κανένας «ήλιος της αλήθειας». Το μοναδικό και αληθινό φως είναι ο Χριστός σύμφωνα με τον λόγον Τού «εγώ ειμί το φως του κόσμου» (Ιω.8,12) και η μοναδική αλήθεια είναι και πάλι ο Χριστός σύμφωνα με τον λόγον Του «εγώ ειμί οδός και αλήθεια και η ζωή» (Ιω.14,6). Η αλήθεια δεν είναι μία ιδεολογία όπως εσφαλμένα νομίζετε, η οποία ανακαλύπτεται διά της «έρευνας» (σελ.19), αλλά είναι πρόσωπο. Είναι ο ίδιος ο Χριστός. Δεν υπάρχουν άλλες αλήθειες και άλλα φώτα έξω από τον Χριστό.
Όπως αντιλαμβάνεσθε κ. Καμαλάκη, ο Χριστός στις παρά πάνω διακηρύξεις του είναι απόλυτος, κοφτός και κατηγορηματικός.

Διεκδικεί αποκλειστικά μόνο για τον εαυτό Τού ολόκληρη την αλήθεια, ολόκληρο το φως, ολόκληρη την ζωή. Δεν αφήνει κανένα περιθώριο για άλλες αλήθειες, για άλλα φώτα, για άλλες ζωές έξω από τον εαυτό Του. Αυτό πρέπει πολύ να σας προβληματίσει, διότι βλέπουμε, ότι σε πολλά σημεία του βιβλίου σας χρησιμοποιείτε χωρία από την αγία Γραφή, πράγμα που δείχνει, ότι δέχεσθε την χριστιανική διδασκαλία. Αν λοιπόν όντως την δέχεσθε στο σύνολό της, τότε θα πρέπει να παύσετε να ψάχνετε για άλλες αλήθειες και για άλλα φώτα στη φιλοσοφία, στην επιστήμη, η όπου αλλού. Αν πάλι νομίζετε ότι στον Χριστιανισμό δεν αποκαλύπτεται ολόκληρη η αλήθεια, αλλά χρειάζεστε επί πλέον και την φιλοσοφία του Κίργκεγκαρτ, του Σοπενχάουερ, του Χάιντεγκερ, του Καντ κ.α. για να την βρήτε, τότε οφείλετε να το δηλώσετε ξεκάθαρα στο βιβλίο σας. Ωστόσο, αν κάτι τέτοιο πιστεύετε, μη πλανάσθε, ότι είσθε αληθινός Ορθόδοξος χριστιανός και μη ελπίζετε να επιτύχετε την εν Χριστώ σωτηρία. Ούτε πάλι να καυχάσθε, ότι είσθε «Μέγας Ευεργέτης και Μέγας Άρχων Λογοθέτης της των Αλεξανδρέων Εκκλησίας», διότι τα εκκλησιαστικά οφφίκια δεν σας εξασφαλίζουν την σωτηρία.
Δεν γνωρίζω βέβαια εάν το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας σας ετίμησε με τα παρά πάνω οφφίκια εν γνώσει Του, ότι είσθε Μασόνος 33ου βαθμού, η εν αγνοία Του. Πάντως εγώ έχω καθήκον, να γνωστοποιήσω στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας την μασονική σας ιδιότητα, προκειμένου να προχωρήσει και αυτό στις επιβαλλόμενες ενέργειες.

Περαίνοντας, ως επίσκοπος και εκ ποιμαντικού καθήκοντος, θα ήθελα να σας συμβουλεύσω τα εξής: Επειδή η Ορθόδοξος Εκκλησία μας έχει ήδη αποφανθεί και μάλιστα επανειλημμένως, ότι ο Τεκτονισμός είναι «θρησκεία μυστηριακή όλως διάφορος…και ξένη της χριστιανικής θρησκείας…», οφείλετε να ξεκαθαρίσετε την θέση σας. Καί είτε να υπακούσετε στην απόφαση της Εκκλησίας, απομακρυνόμενος από τον Τεκτονισμό οριστικά και αμετάκλητα, ώστε έτσι να επιτύχετε και την σωτηρία σας, είτε να διαχωρίσετε τη θέση σας από την Εκκλησία και να παύσετε να εξαπατάτε τον εαυτό σας και τους άλλους, ότι είσθε δήθεν Ορθόδοξος χριστιανός και μάλιστα οφφικιάλιος της των Αλεξανδρέων Εκκλησίας. Δεν είναι κακό να ομολογήσετε ελεύθερα, ότι λατρεύετε τη δική σας θεότητα, τον Μ.Α.Τ.Σ., η την όποια άλλη θρησκευτική σας πίστη. Κανένας δε μπορεί να σας μεμφθεί γι’ αυτό. Σκεφθείτε όμως ποιές θα είναι οι αιώνιες συνέπειες από την επιλογή σας αυτή.


Μετ’ αναστασίμων ευχών
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ»


ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ 

ΠΗΓΗ: http://www.agioritikovima.gr/

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Καταγγελία: Ξεπλύθηκε μαύρο χρήμα


(Αναδημοσίευση από http://hellasforce.com/2015/05/14/)


''Με Αναφορά του στον Υπουργό Οικονομικών και στον Υπουργό Επικρατείας για την καταπολέμηση της Διαφθοράς, ο βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. Νίκος Νικολόπουλος και Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος, ζητά από τους δύο Υπουργούς να τοποθετηθούν σε επιστολή-καταγγελία του μέλους του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου λεξανδρουπόλεως (στην προηγούμενη θητεία του) κ. Νικολάου Κοζάρη. Ο κ. Κοζάρης ζητεί να διερευνηθεί η νομιμότητα χρημάτων που δώθηκαν στον Δήμο Αλεξανδρουπόλεως από Μασονική Στοά και σχετικούς φορείς, κατά τα δύο τελευταία χρόνια, ως δωρεές. Ειδικότερα ζητεί να εξεταστεί αν υπάρχει ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσω των δωρεών.''

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΙΕΡΟΔΟΜ - Νέο Βιβλίο από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΕΤΥΠΟ

Οι εκδόσεις ΑΡΧΕΤΥΠΟ με αφορμή την έκδοση του νέου βιβλίου του ΙΟΡΔΑΝΗ ΠΟΥΛΚΟΥΡΑ (λογοτεχνικό ψευδώνυμο JP Craftson)
  IΕΡΟΔΟΜ 
σας προσκαλούν στην εκδήλωση που διοργανώνουν την 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 Μαΐου 2015 και ώρα 8μ.μ στην αίθουσα Etage Litteraine  Πολυχώρος  BOOZE Cooperativa  Κολοκοτρώνη 

Άλλα βιβλία του συγγραφέα που κυκλοφορούν

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Ελλάδα - Συνένωση Τεκτονικών Δυνάμεων


Στις 10 Μαΐου 2015 θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα η τελετή συνένωσης της Μεγάλης Στοάς των Ελευθεροτεκτόνων Ανδρών και Γυναικών της Ελλάδος και της Μεγάλης Ανατολής της Ελλάδος ΟΡΦΕΥΣ.



Ο Μ.Δ της Μ.Α ΟΡΦΕΥΣ αδ. Σ.Παϊπέτης

Ο Μ.Δ της ΜΣτΕΑΓΕ αδ. Π.Βούλης

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Αποβολή αδελφού λόγω υποψηφιότητάς του με το FN της Μαρί Λεπέν


Την αποβολή του  αδελφού Richard Andre από τις τάξεις της GODF  ζήτησε το  συμβούλιο του Τάγματος λόγω της υποψηφιότητάς του στις πρόσφατες νομαρχιακές εκλογές στη Γαλλία με το εθνικιστικό κόμμα  FN  της Μαρί  Λεπέν στην Ντιζόν.


Η ενέργεια αυτή στηρίζετε στην απόφαση που είχε πάρει τον Ιούνιο του 2014 το ανώτατο συμβούλιο της GODF σύμφωνα με την οποία υπάρχει ασυμβατότητα μεταξύ του προγράμματος του FN και των Τεκονικών αρχών.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Υπό φρούρηση η σορός του Αντρέ Μπα Ομπάμ υπό τον φόβο μιας ….Τεκτονικής Τελετής

Πέθανε πριν από λίγες ημέρες ,υπό αδιευκρίνιστες ακόμα συνθήκες ,ο ηγέτης της αντιπολίτευσης της Γκαμπόν και Τέκτονας , Αντρέ Μπα Ομπάμ , ετών 57, στο γειτονικό Καμερούν όπου είχε αποσυρθεί το τελευταίο διάστημα, αντιμέτωπος με σοβαρά προβλήματα υγείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος του Ομπάμ, της Εθνικής Ένωσης, ο Γκαμπονέζος πολιτικός «απεβίωσε … λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε και τον είχαν αναγκάσει να εγκαταλείψει την πολιτική σκηνή», ωστόσο υποστηρικτές του θεωρούν πως δηλητηριάστηκε από την κυβέρνηση της Γκαμπόν.
Η είδηση προκάλεσε σφοδρό κύμα λαϊκής αντίδρασης, με διαδηλωτές να βγαίνουν στους δρόμους της πρωτεύουσας της χώρας, Λιμπρβίλ, πυρπολώντας αυτοκίνητα και βάζοντας φωτιά στην πρεσβεία του Μπενίν, η οποία «κάηκε ολοσχερώς», σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα τον οποίο επικαλείται σε σχετικό του δημοσίευμα το πρακτορείο Reuters
Μετά από διάφορες διαβουλεύσεις μεταξύ μαχητών της αντιπολίτευσης και κυβέρνησης προχθές η σορός του Ομπάμ έφθασε στην πόλη Oyem (Βόρεια  Γκαμπόν) προκειμένου να ταφεί. Οι οπαδοί του , σύμφωνα με το ειδησεογραφικό Portal  gabonactu, δεν άφησαν στιγμή μόνο του το φέρετρο φοβούμενοι κάποια Τεκτονική τα τελετή από  τους αδελφούς του Τέκτονες…

Montrose: 250 χρόνια Βασιλική Αψίδα


Στις 16 Μαΐου οι αδελφοί στην πόλη Montrose της Σκωτίας θα γιορτάσουν την επέτειο των 250 χρόνων από την εγκατάσταση του πρώτου εργαστηρίου της Βασιλικής Αψίδας  στην πόλη. Μάλιστα θα διεξαχθεί ειδική συνεδρία στο Δημαρχείο της πόλης ώστε όσοι κατέχουν την τάξη της Β.Α να βρεθούν όλοι μαζί.

Ρόκκος Χοϊδάς: Σοσιαλιστής και Τέκτονας πέθανε στη φυλακή αρνούμενος να προσκυνήσει τον βασιλιά


Ο Ρόκκος Χοϊδάς (1830-1890) ήταν δικαστικός, βουλευτής και γνωστός κυρίως για τους αγώνες του ενάντια στη μοναρχία.
Ο Ρόκκος Χοϊδάς, είναι ένας από τους πρωτοπόρους του ελληνικού δημοκρατικού πατριωτικού σοσιαλιστικού χώρου.
Αφιέρωσε τη ζωή του στον αντιμοναρχικό Αγώνα, υπερασπίσθηκε τα δικαιώματα των κοινωνικά ασθενέστερων, αντιστάθηκε στο διεφθαρμένο πολιτικό προσωπικό της εποχής του, ίδιο κι΄απαράλλαχτο με το σημερινό.
 Ένα άρθρο του στον «Ραμπαγά», στάθηκε η αφορμή για να τον οδηγήσει η κυβέρνηση του αυλόδουλου Τρικούπη (ενός εκ των διάφορων ψευδο – «εθναρχών») στη φυλακή του Ναυπλίου.
 Με κλονισμένη την υγεία του, συνεπεία των επιπλοκών που του προκάλεσε τραύμα από πυροβολισμό που δέχτηκε από βασιλόφρονα τραμπούκο, αλλά αρνούμενος να ζητήσει «χάρη», ο Χοϊδάς πέθανε «φυλακισμένος» αλλά Ελεύθερος, στις 3 Μαΐου του 1890, από υποτροπή παλιάς του πληγής, εξαιτίας των κακουχιών της φυλακής. Μερικοί υποστήριξαν ότι αυτοκτόνησε, αλλά αυτό δεν έχει αποδειχθεί…
Ο Ρόκκος Χοϊδάς διακήρυττε ότι η εθνική κυριαρχία και ο νόμος είναι πάνω από τον βασιλιά.
 Σοσιαλιστής και Τέκτονας – Το βιογραφικό του από τη Μεγάλη Στοά της Ελλάδος – grandlodge.gr
Σπούδασε νομικά στην Αθήνα και την Ιταλία. Επέστρεψε και εισήλθε στον δικαστικό κλάδο, όπου διακρίθηκε για την ακεραιότητα και εντιμότητά του.
 Έφθασε μέχρι τον βαθμό του αντιεισαγγελέα Εφετών. Αγωνίστηκε με πάθος για την εξάλειψη της κοινωνικής μάστιγας της εποχής, της ληστείας, και για την εξυγίανση του δημόσιου βίου.
Το 1874 αηδιασμένος από την διαφθορά παραιτήθηκε από το δικαστικό του αξίωμα. Έκτοτε ασχολήθηκε με την πολιτική και του κοινωνικούς αγώνες.
Το 1875 εκλέχθηκε βουλευτής Κεφαλονιάς από όπου κατάγονταν η παλαιά αριστοκρατική του οικογένεια.
 Θεωρείται από τους πρώτους σοσιαλιστές βουλευτές και δημιούργησε δική του κοινοβουλευτική ομάδα.
Η ομάδα του ήταν επίγονοι των Ριζοσπαστών, προοδευτικά και φιλελεύθερα στοιχεία.
 Στην πορεία του συναντήθηκε με τον επίσης τέκτονα Γ. Φιλάρετο και ίδρυσαν με άλλους ριζοσπάστες τον Δημοκρατικό σύλλογο Ρήγας.
Επιδόθηκε σε αντιμοναρχικούς αγώνες αποδοκιμάζοντας ταυτόχρονα τις ξένες παρεμβάσεις στις εσωτερικές υποθέσεις της Ελλάδας.
 Ήταν δεινός ρήτωρ και γιαυτό απέκτησε σφοδρούς πολέμιους.
 Σε μία αντιπαράθεση που είχε στην πλατεία Συντάγματος με τον φιλομοναρχικό βουλευτή Μεσολογγίου Δημ. Στάικο (πρώην Συνταγματάρχη) και στην επακολουθήσασα μονομαχία τραυματίστηκε.
 Το 1883 εξελέγη βουλευτής Αττικοβοιωτίας και μαζί με τον Αρ. Οικονόμου, ίδρυσε το Λαϊκό Κόμμα. Δημοκρατικό κόμμα με αρχές και προοπτική ανανέωσης της πολιτικής ζωής και των κοινωνικών δομών.
 Το 1885 επανεξελέγη βουλευτής. Ο ασυμβίβαστος Χοϊδάς σκλήρυνε την κριτική του στάση απέναντι στο παλάτι και στους υποστηρικτές του.
 Χαρακτηριστικό της ακεραίας του προσωπικότητας ήταν η στάσης του όταν απερρίφθη από την Βουλή της εποχής το νομοσχέδιο «Περί τιμωρίας των καταχρωμένων τα δημόσια χρήματα».
Ο Χοϊδάς παραιτήθηκε από το αξίωμά του και παρ΄ ότι η Βουλή δεν έκανε δεκτή την παραίτησή του εκείνος δεν επανήλθε!
Η στάση του αυτή προκάλεσε την οργή παρακρατικών μηχανισμών οι οποίοι επιχείρησαν να τον δολοφονήσουν.
 Από τότε πρωτοστατούσε σε διαμαρτυρίες, έγραφε σε εφημερίδες πύρινα άρθρα υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της ελευθερίας και της ισότητας.
 
Με αφορμή άρθρο του στην εφημερίδα Ραμπαγιά, εναντίον του Βασιλέα Γεωργίου του Α΄ και του διαδόχου Κωνσταντίνου, του ασκήθηκε δίωξη και ποινή 3τους φυλακίσεως (31/5/1889).
Οδηγήθηκε στις φυλακές Χαλκίδας όπου ένα χρόνο αργότερα πέθανε από τις κακουχίες και την υποτροπή του παλαιού του τραύματος (ή αυτοκτόνησε κατ΄ άλλους) χωρίς εν τω μεταξύ να ζητήσει χάρη αποφυλακίσεως, ενώ μπορούσε.
 Ο Ρόκκος Χοϊδάς ήταν μέλος στη Στοά Πυθαγόρας.
ΠΗΓΗ: tribune.gr