ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

ΕΝΑ ΜΠΛΟΥΖ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ

Παρουσίαση του Βιβλίου του Ιορδάνη Πουλκούρα

Δελτίο Τύπου 15ης Ιουλίου- Ενημερωτική εισήγηση περί του ΑΑΣΤ

Την 15η Ιουλίου 2020, έλαβε χώρα στο Τεκτονικό Μέγαρο Αθηνών ενημερωτική εισήγηση περί του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου και της διακριτότητας των δύο κυρίαρχων Σωμάτων.

Ηνωμένη Μεγάλη Στοά της Ελλάδος -Θρηνήσωμεν, θρηνήσωμεν, θρηνήσωμεν!

Ας θρηνήσουμε αδελφοί μου. Ένας παλαιός αδελφός που είχαμε την ευλογία να γνωρίσουμε ξεκίνησε το ταξίδι του για την Αιώνια Ανατολή.

Δωρεά από την Επαρχιακή Μεγάλη Στοά του Worcestershire στο Εθελοντικό Κέντρο EVESHA

Η Επαρχιακή Μεγάλη Στοά του Worcestershire της Αγγλίας προσέφερε το ποσό των 1600 λιρών στο Εθελοντικό Κέντρο EVESHAM

الاثنين، 29 يونيو 2009

Τεκτονική Στοά Ναυπλίου -H πρώτη Τεκτονική Στοά στην ελεύθερη Ελλάδα

Λίγοι ίσως γνωρίζουν ότι η πρώτη Τεκτονική Στοά στην ελεύθερη Ελλάδα, λειτούργησε στο Ναύπλιο. Μέχρι την δημοσίευση των σχετικών στοιχείων από την Πελοποννησιακή Πρωτοχρονιά το 1958, θεωρείτο ότι η πρώτη Στοά με το χαρακτηριστικό όνομα «Πανελλήνιον» λειτούργησε στην Αθήνα το έτος 1863.


Από επιστολή του Ιωάννη Βαπτιστή Θεοτόκη κατοίκου Ναυπλίου, προς τον κόμη Διονύσιο Ρώμα* στην Ζάκυνθο, χρονολογημένη από 22 Μαΐου 1825, προκύπτει ότι από τότε ξεκίνησαν οι διεργασίες για την ίδρυση Στοάς.

Στην επιστολή του γράφει:

Δια του αρχιμανδρίτου Ζένσου σας παρεκάλεσα να μοι αποστείλητε πάν ότι αναγκαιοί δια να φωτισθώμεν, δηλαδή όπως ιδρύσωμεν μίαν στοάν Μασονικήν ( Loggia M.) το μόνον μέσον ίνα ενθουσιάσωμεν και προσελκύσωμεν πατριώτας τινάς επί τω σωτηρίω σκοπώ να υπερασπίζουσι τα δίκαια της ημετέρας πατρίδος κτλ. Πάν άλλο σύστημα θα ήτο επικίνδυνον και θα εδημιούργει μεταξύ ημών διαφωνίας, τόσον περί της διατάξεως του ιδρύματος, όσον και περί του αποδεκτέου κανονισμού˙ ενώ το σύστημα του Μ. από αιώνων καθιερωμένον, δεν απαιτεί πολλήν εργασίαν, όταν δε τεθή εις ενέργειαν δυνάμεθα να τω δώσωμεν άλλην μορφήν˙ αλλ᾽ εις ημάς τους ενταύθα έλαχεν ο κλήρος να είμεθα πάντη ακατάλληλοι όπως αναλάβωμέν τοιαύτα, ήτοι διδαχάς, κατηχήσας κτλ.

Καθιστώ υμίν γνωστό, ότι ο φίλος κ. Γερακάρης θα επανέλθη εις Πελοπόννησον. Καλόν θα ήτο λοιπόν αν δι᾽ αυτού μοί αποστέλλοντο εν τάξει πάντα τα αναγκαιούντα, όπως, ανοίξωμεν την Μασονική Στοάν, την οποίαν πλείστοι Αδελφοί τοσούτον ποθούσι».

Η επιστολή βρήκε απόλυτη ανταπόκριση. Με τον Γ. Γερακάρη εστάλησαν στο Ναύπλιο από την Ζάκυνθο όλα όσα χρειαζόντουσαν. Τυπικά, συμβολικά εργαλεία και άλλα χρειώδη. Τότε στην Ζάκυνθο βρισκόταν σε μεγάλη ακμή ο Μασονισμός, κάτω από την ηγεσία του κόμη Δ. Ρώμα.

Βέβαια, περισσότερες πληροφορίες για την δράση της Τεκτονικής Στοάς στο Ναύπλιο δεν έχουμε. Πάντως, γεγονός είναι ότι το 1826 λειτουργούσε κανονικά η Στοά.

Αυτό προκύπτει από ένα έγγραφο εισδοχής νέου μέλους στην Μασονική Στοά του Ναυπλίου, το οποίο γραμμένο στα Λατινικά, βεβαιώνει την εγγραφή του και προτρέπει όλες τις άλλες Στοές να αναγνωρίσουν την ιδιότητά του, να συνεργάζονται μαζί του και να του παρέχουν όποια βοήθεια ζητηθεί από αυτόν.

Πηγή:http://alphalinenet.wordpress.com

الخميس، 25 يونيو 2009

Βιβλίο ΄'Η Μασονία'' Υπο του Απόστολου Μακράκη 1929


Ψάχνοντας για παλιά βιβλία βρήκα μια ενδιαφέρουσα έκδοση του 1929 σχετικά με τη Μασονία (Το βιβλίο κατατάσσετε στην αντιμασονική <<λογοτεχνία>>). Λόγω του ότι ο ερευνητής πρέπει να ακούει όλες τις απόψεις όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μας στείλει το e-mail του στο gabmihgr@yahoo.gr προκειμένου να του αποσταλεί σε ηλεκτρονική μορφή(pdf).
Το βιβλίο δεν προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Διατίθεται στο internet από Πανεπιστημιακό Ίδρυμα

الأربعاء، 24 يونيو 2009

Επιφανείς Τέκτονες - Καμπούρογλου Δημήτριος


Ο Δημήτριος Καμπούρογλου (1852-1942) ήταν ιστοριοδίφης, λογοτέχνης, ποιητής και Ακαδημαϊκός. (μέλος της Μεγ. Στοάς της Ελλάδος)
Γεννήθηκε στην Αθήνα και ήταν γιος του Γρηγορίου Καμπούρογλου, ιδρυτή της Εθνικής σκηνής, και της λογίας Μαριάννας Σωτηριανού-Γέροντα, κόρης του Άγγελου Γέροντα. Βαφτίστηκε από τον αυλάρχη του Όθωνα Π. Νοταρά. Σπούδασε νομικά στο πανεπιστήμιο Αθηνών και το 1877 αναγορεύτηκε διδάκτωρ.
Αρχικά εργάστηκε ως δικηγόρος και στη συνέχεια ασχολήθηκε με την ιστορική αναδίφηση. Την περίοδο 1884-1886 ήταν διευθυντής του περιοδικού «εβδομάς». Το 1891 προσλήφθηκε στην Αρχαιολογική Υπηρεσία και τον επόμενο χρόνο διορίστηκε επιμελητής των χειρογράφων της Εθνικής βιβλιοθήκης. Την περίοδο 1904-1917 διετέλεσε διευθυντής της Εθνικής Βιβλιοθήκης, αλλά το 1917 με τον νόμο περί άρσης της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων παύθηκε από τη θέση του. Το 1923 τιμήθηκε από την πολιτεία με το αριστείο γραμμάτων. Το 1927 έγινε το πρώτο δι' εκλογής μέλος της Ακαδημίας των Αθηνών και την περίοδο 1934-1935 χρημάτισε πρόεδρος της Ακαδημίας.
Η ιστορική του έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως στην περίοδο της Τουρκοκρατίας και αφορούσε μόνο στην περιοχή της Αθήνας, γι' αυτό και του δόθηκε το προσωνύμιο «Αθηναιογράφος». Το 1896 ολοκληρώθηκε η έκδοση του τρίτομου έργου του η Ιστορία των Αθηναίων. Άλλα έργα του είναι: η Δούκισσα της Πλακεντίας, Αι παλαιαί Αθήναι (1922), Ιστορίες από την παλιά Αθήνα, Μνημεία της ιστορίας των Αθηναίων (3 τόμοι, 1893), Απομνημονεύματα μιας μακράς ζωής (2 τόμοι), Ο αναδρομάρης (1914), Ο αναδρομάρης της Αττικής (1920), Ο τρελός της Αθήνας, Τοπωνυμικά παράδοξα (1920), Αθηναϊκό αρχοντολόγιο-Μπενιζέλοι (1921), Μελέται και έρευναι (1923-1926), Οι Χαλκοκονδύλαι, Ο Ελαιών των Αθηνών κ.α.
Αλλά και το ποιητικό του έργο είναι αρκετά αξιόλογο αν και δεν διακρίθηκε αρκετά. Η ποιητική συλλογή Η φωνή της καρδιάς μου ήταν από τα σημαντικότερα έργα του. Ήταν γραμμένο στη δημοτική και είχε έντονα αντιρομαντικά στοιχεία σε σχέση με το κλίμα της Α' Αθηναϊκής Σχολής. Η συλλογή βραβεύτηκε το 1873 στον Βουτσιναίο ποιητικό διαγωνισμό, ενώ στον ίδιο διαγωνισμό το 1874 επαινέθηκε, χωρίς να διακριθεί, ποιητική συλλογή του στην οποία σατίριζε και παρωδούσε το ρομαντικό ύφος των συγχρόνων ποιητών. Το 1874 εξέδωσε τη συλλογή του Παλαιαί αμαρτίαι. Επίσης ασχολήθηκε και με την πεζογραφία, όπου αντλούσε τα θέματα του κυρίως από τη λαογραφία. To 1881 εξέδωσε, τα μη λαογραφικά αφηγήματα, Εικόνες. Σατυρικαί Διατριβαί όπου σατιρίζει τα ήθη της εποχής. Μερικά από τα έργα του είναι: Αθηναϊκά διηγήματα, Αι Αθήναι που φεύγουν, Μύθοι και διάλογοι, Αττικοί έρωτες, Θρύψαλα, Ευσυνειδησία και ασυνειδησία κ.α. Συνήθως υπέγραφε τα λογοτεχνικά του έργα με το ψευδώνυμο «Αναδρομάρης».
Απεβίωσε στην Αθήνα στις 21 Φεβρουαρίου του 1942. Ήταν παντρεμένος με την Καλλιόπη Μαράτου και είχε τρία παιδιά: τον Γρηγόρη, την Ελένη και την Τζένη. Στις 19 Απριλίου του 1939 έγιναν τα αποκαλυπτήρια της προτομής του στην πλατεία Φιλομούσου Εταιρείας στην Πλάκα.

Βιβλίο - Πρόταση


ΑΙΡΕΣΕΙΣ & ΔΟΓΜΑΤΑ» 6000 Χριστιανικές ΑιρέσειςΠρόκειται για τις λεξικογραφημένες 6.000 Χριστιανικές Αιρέσεις σε όλο τον κόσμο, που περιλαμβάνονται στο βιβλίο «Αιρέσεις και Δόγματα». Εκδόθηκε τον Ιούλιο του 1999 από τις εκδόσεις "Ιωάννου Φλώρου". Είναι σχήματος Α4 και στις 1.280 σελίδες:
Υπάρχουν 6.000 Χριστιανικές Εκκλησίες, Ομολογίες, Κινήσεις, Σέχτες κλπ. σε λεξικογραφημένη μορφή, που έδρασαν ή δρουν σε όλο τον κόσμο, εδώ και δύο χιλιετίες.
4.000 τίτλοι ελληνικών και ξένων βιβλίων, λεξικών, εφημερίδων, περιοδικών κ.λ.π., υλικά 45 χρόνων, που αποτελούν τις πηγές που ο συγγραφέας μελέτησε προσωπικά και εξαντλητικά.
Παρατίθενται στο βιβλίο «Αιρέσεις και Δόγματα» χρήσιμα ντοκουμέντα για κάθε μελετητή, όπως: Πληρέστατοι πίνακες (όνομα, χρόνος έναρξης και λήξης) των Οικουμενικών Πατριαρχών Κωνσταντινούπολης (δύο κατάλογοι), των Πατριαρχών Αλεξάνδρειας, Αντιοχείας και Ιεροσολύμων, των Παπών (τρεις κατάλογοι), Αντιπαπών, Ρωμαίων αυτοκρατόρων, Ηρωδιανών τετραρχών, Ρωμαίων στρατιωτικών διοικητών Ιουδαίας κ.ά.

Είναι μοναδικά τα στοιχεία για θέματα όπως: Σατανισμός (ύμνος σατανά) & Σατανιστές, Λευκή και Μαύρη Μαγεία, Προτεστάντες, Αγγλικανοί & Ευαγγελιστές, Μασονία & Μασόνοι, Μασονισμός, Τεκτονισμός & Τέκτονες, Ιεχωβάδες, Αιρέσεις και θρησκεία του Ναζισμού, CIA, Γαλλική Επανάσταση, Σέχτες, Αστρολογία & Αστρολάτρες, Ζώδια & Ζωδιακοί Κύκλοι, Ροδόσταυρος & Ροδοσταυρισμός, Εσωτερισμός κ.α.

الاثنين، 15 يونيو 2009

Μπάντεν Πάουελ, 1857-1941 (Baden Powell)


Ο Λόρδος Baden Powell, γνωστός σαν «Β.-Ρ.», θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες μορφές παγκοσμίως που ώθησαν τη φιλανθρωπία και την πιο συνειδητή και ενεργή δράση στην ανθρωπότητα. Γεννήθηκε στο Λονδίνο στις 22 Φεβρουαρίου του 1857. Ήταν το όγδοο από τα δέκα παιδιά του Reverend Baden-Powell, καθηγητή στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, ο οποίος πέθανε όταν ο νεαρός Baden Powell ήταν μόλις τριών ετών. Σαν παιδί ήταν πάντα πρόθυμος να μάθει καινούργια πράγματα, έπαιζε πιάνο και βιολί και του άρεσε να παίζει θέατρο. Γενικά του άρεσε η περιπέτεια και συχνά προτιμούσε την εξερεύνηση των δασών. Σε ηλικία 19 ετών, άρχισε την στρατιωτική του θητεία στην Ινδία, κι αργότερα υπηρέτησε στην Αφρική. Σε ηλικία 43 ετών, έγινε ανώτατος αξιωματικός.

Στην αρχή του 20ου αιώνα, είχε διακριθεί για τον ηρωισμό του και είχε ήδη γράψει ένα βιβλίο για τη βελτίωση της προετοιμασίας των νέων που κατατάσσονταν στο στρατό, το οποίο είχε γίνει γνωστό. Αυτό ήταν το έναυσμα για να ξεκινήσει τη μελέτη μιας ομάδας νέων κατασκηνωτών, και είχε σαν αποτέλεσμα τη συγγραφή του βιβλίου του «Προσκοπισμός για αγόρια», που εκδόθηκε το 1908. Το 1910 η ομάδα αυτή των νέων είχε μεγαλώσει τόσο, που αναγκάστηκε να αποσυρθεί από το στρατό και να αφιερωθεί πλήρως σε αυτό που έμελλε να γίνει ο Διεθνής Προσκοπισμός.Ο ίδιος, σε μια συνέντευξή του στο περιοδικό «Listener» το 1937, αναφέρει: «Όλα ξεκίνησαν το 1908, αλλά εγώ είχα το μικρόβιο του προσκοπισμού πολλά χρόνια πριν. Όταν ήμουν μικρός, διασκέδαζα παγιδεύοντας κουνέλια που είχαν ξεφύγει στο δάσος. Αν τότε έπιανα κάποιο από αυτά, όπως και τώρα, το έγδερνα και το έτρωγα για να ζήσω. Έτσι έμαθα να σέρνομαι σιωπηλά, να προσανατολίζομαι, να ανιχνεύω μονοπάτια. Περίπου το 1893, άρχισα να διδάσκω στους στρατιώτες του συντάγματός μου, πώς να φροντίζουν τον εαυτό τους, πώς να αναλαμβάνουν ευθύνες, πώς να είναι άντρες. Είχαν μάθει να υπακούν διαταγές αλλά να μην έχουν δικές τους ιδέες και πρωτοβουλίες. «Αν έλεγα σε κάποιον απο αυτούς να μεταφέρει ένα μήνυμα στο σκοτάδι, ο ένας στους δέκα θα χανόταν. Τους ονειρευόμουν θαρραλέους, επειδή θα πίστευαν στον εαυτό τους κι επειδή θα είχαν την αίσθηση του καθήκοντος. Κι έτσι έγινε. Έτσι ξεκίνησαν οι άνδρες Πρόσκοποι...» Οι γυναίκες Οδηγοί ξεκίνησαν μόνες τους, όταν εμφανίστηκαν μαζί με τα αγόρια σε μια παρέλαση και ανάγκασαν τον Β.Ρ. να τους δώσει όνομα και να τις διακρίνει από τα αγόρια.Όπως λέει ο Β.Ρ., το μυστικό για την ανάπτυξη του προσκοπισμού ήταν η συνειδητή δύναμη που ονομάζουμε «το Πνεύμα των Προσκόπων».Μέσα σε όλη την πορεία του στους κόλπους του Προσκοπισμού, έγραψε πάνω από τρία βιβλία, περισσότερα από δεκαπέντε βιβλιαράκια, έδωσε πολλές συνεντεύξεις κι έγραψε εκατοντάδες άρθρα για να ωθήσει τον προσκοπισμό. Όπως αναφέρει η Eileen Wade , Εμπιστευτική Γραμματέας του και σύμβουλός του, ο B.P., σαν αδιάκοπος εργάτης του προσκοπισμού, εμπνεύστηκε πολλές από τις καλύτερες ιδέες του, όταν ψάρευε, όταν έκανε μπάνιο ή ξυριζόταν.
Ο Β.Ρ. έβαλε όλο τον ενθουσιασμό και την ενέργειά του στη γέννηση και την ανάπτυξη του Προσκοπισμού. Ταξίδεψε σε όλα τα μέρη του κόσμου, κάθε φορά που χρειαζόταν, για να ενθαρρύνει την ανάπτυξη του Προσκοπισμού. Ήταν μια συνεχή πηγή έμπνευσης.Το 1912 παντρεύτηκε την Olave Soames κι έκαναν τρία παιδιά. Ήταν για αυτόν μια συνεχής βοήθεια και συντροφιά και είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο σαν η Παγκόσμια Αρχηγός των Οδηγών.Όσο αφορά την εκπαίδευση των προσκόπων του, είχε υιοθετήσει διάφορα μικρά τυπικά για να τους ενοποιεί και να τους εκπαιδεύει. Έτσι π.χ. το Σεπτέμβριο του 1919, για πρώτη φορά, στο τέλος της πρώτης εκπαιδευτικής κατασκήνωσης , έδωσε σε κάθε πρόσκοπο που συμμετείχε σε αυτήν, μια μικρή ξύλινη χάντρα από ένα περιδέραιο που είχε βρει σε μια καλύβα των Ζουλού , όταν ήταν στην Αφρική το 1888. Αυτό ήταν μια μικρή πράξη που όμως καθιερώθηκε για να δηλώνει την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Απο αυτό η συγκεκριμένη εκπαίδευση πήρε το όνομά της και είναι ακόμα και σήμερα γνωστή σαν «η εκπαίδευση του ξύλινου συμβόλου».Τόσο έντονο ήταν το παράδειγμά του, που για τους προσκόπους που ήταν σύγχρονοί του έλεγαν : « Είστε τυχεροί για δύο λόγους. Πρώτον γιατί γεννηθήκατε αρκετά αργά για να μπορείτε να γίνετε πρόσκοποι και δεύτερον επειδή γεννηθήκατε αρκετά νωρίς για να είστε πρόσκοποι κάτω από την οδήγηση του Β.Ρ.».Αν δοκιμάσουμε να αναζητήσουμε τα ίχνη της ανήσυχης φύσης του Β.Ρ. , θα δούμε ότι η πορεία του φλερτάρει με το κίνημα του μασονισμού. Αυτή η σχέση υπάρχει σε προσωπικό επίπεδο, αφού πολλοί φίλοι του αλλά και συγγενείς ανήκαν στον κύκλο της μασονίας, και επεκτείνεται στο κίνημα του προσκοπισμού που ο ίδιος ξεκίνησε , ώθησε και ανέπτυξε και τη σχέση που αυτό είχε με τις αρχές αλλά και το οργανωτικό σχήμα των μασονικών στοών της εποχής εκείνης.Σε προσωπικό επίπεδο, θα βρούμε τον Powell να συσχετίζεται με στενό δεσμό φιλίας με το γνωστό ποιητή Rudyard Kipling, ο οποίος υπήρξε γνωστός μασόνος της εποχής του και είχε μυηθεί στη μασονία στην Ινδία και συχνά ανέφερε τη Συντεχνία στα γραπτά του σαν «Η Μητέρα Μασωνική Στοά». Υπάρχει ένα ξύλινο σφυρί και μια σμίλη στο μουσείο της Διακεκριμένης Μεγάλης Στοάς του Punjab στην Lahore, ένα δώρο από τον Κίπλινγκ στη Στοά, μαζί με ένα δικό του χειρόγραφο σημείωμα. Η φιλία τους οδήγησε τον Powell να χρησιμοποιήσει μια σειρά από ιστορίες από το «Βιβλίο της ζούγκλας» του ποιητή, όταν δημιουργούσε το πρόγραμμα των Λυκόπουλων.Αν αναζητήσουμε το background της οικογένειάς του, θα δούμε ότι ο νεότερος αδερφός του, Major David Baden-Powell, και πολλά μέλη της οικογενειακού του περιβάλλοντος ήταν επίσης μέλη Μασονικών Στοών. Ο εγγονός του Hon. David Michael Baden-Powell, ήταν επίσης μυημένος σε μασονική Στοά και δραστήριο μέλος της, ενώ στα αρχεία της Στοάς φαίνεται ότι ήταν πρώην Δάσκαλος της Στοάς.Ας μην ξεχνάμε ότι το κίνημα της μασωνίας είχε ξεκινήσει λίγα χρόνια πριν και ότι πολλοί ερευνητές, πολιτικοί, μουσικοί, επιστήμονες, καλλιτέχνες κ.λ.π. της εποχής εκείνης ανήκαν στους κύκλους της. Την εποχή εκείνη, αυτό ήταν το σύγχρονο ρεύμα αναζήτησης, μυστικισμού και φιλοσοφίας. Επίσης στους κόλπους των μασώνων αναπτύχθηκε ο Beard Daniel Carter, στενός φίλος του Powell και ιδρυτής των Αγοριών Προσκόπων στον κόσμο.
Η Ε.Κ. Wade , γραμματέας του ιδρυτή των προσκόπων, αναφέρει ότι το 1912 ο Β.Ρ. χρίστηκε «Ιππότης του Αγίου Ιωάννη της Ιερουσαλήμ». Οι Ιππότες του Αγίου Ιωάννη είναι ένα Τάγμα Ιπποσύνης και, παρόλο που δεν είναι Μασωνικό τάγμα, οι περισσότεροι Μασώνοι αναγνωρίζουν ότι έχουν μια στενή σχέση με την ιστορία και τις παραδόσεις αυτού του τάγματος που χρονολογούνται στην εποχή των Σταυροφοριών.Επίσης ο Β.Ρ επέτρεψε στην πρώτη Μασωνική Στοά (Νο. 488, Victoria) να πάρει το όνομά του. Το πρώτο της φυλλάδιο φέρει επίσης τη γραφή του: «Με τις καλύτερες ευχές για την επιτυχία της Στοάς, στο καλό της έργο. 12 Μαίου 1931».Επιπλέον, υπάρχουν έξι Μασωνικές στοές με το όνομα Baden Powell , όλες στην Αυστραλία, και είχαν όλες ιδρυθεί από προσκόπους, αλλά όχι τον ίδιο τον Β.Ρ. Η Στοά Baden Powell Νο 505, έχει εκδόσει ένα φυλλάδιο με τον τίτλο «Μασωνεία και Κίνημα των Προσκόπων» (1982).Αν συγκρίνουμε τον προσκοπισμό με το μασωνικό μοντέλο, θα δούμε ότι φαίνονται να είναι άρρηκτα συνδεδεμένα.Οι 3 αρχές των δύο ομάδων (πίστη - υπακοή - προσφορά), αλλά και το οργανωτικό σύστημα αξιολόγησης που έχουν ( Νεοφώτιστοι - Πρώτος Βαθμός, Δεύτερη Ομοταξία - Δεύτερος Βαθμός, πρώτη Ομοταξία - Τρίτος Βαθμός που συνοδεύεται από σειρά με παράσημα) μοιάζουν καταπληκτικά. Επίσης, ας μη ξεχνάμε ότι οι Πρόσκοποι «Ανιχνεύουν» όπως είναι το σύνθημά τους , ενώ οι Μασώνοι «Ταξιδεύουν». Για κάποιον που έχει την εμπειρία και των δύο, οι ομοιότητες της «ανίχνευσης» και του «ταξιδιού» είναι οφθαλμοφανείς.Μασόνοι και πρόσκοποι είχαν την ίδια στάση αντιμετώπισης της ζωής, τους ίδιους κεντρικούς στόχους. Φαίνεται ότι και οι δύο ομάδες προσπάθησαν να ανταποκριθούν στην ανάγκη που υπήρχε τότε αλλά υπάρχει και τώρα, να χτιστεί ένας καλύτερος κόσμος, όπου οι άνθρωποι θα ολοκληρωθούν σαν άτομα και θα παίξουν ένα δομικό ρόλο στην κοινωνία.Επίσης είναι γνωστό ότι διάφορες μασονικές στοές ανά τον κόσμο , αλλά και γενικά η μασονία, στηρίζει οικονομικά και χρηματοδοτεί τους Προσκόπους, κάτι που συσχετίζει ακόμη περισσότερο τις δύο ομάδες. Στην Αγγλία, πολλές Μασονικές στοές έχουν μέλη που αποτελούνται από «Αδελφούς», που σχετίζονται με τους προσκόπους. Έχουν μια ετήσια σύναξη στο Λονδίνο, που χρηματοδοτείται από μια από τις Στοές αυτές. Σε αυτήν φορούν τις προσκοπικές τους στολές και δείχνουν τα Μασονικά τους σύμβολα. Επίσης οι Πρόσκοποι στο Βέλγιο ιδρύθηκαν κυρίως από μασόνους, το 1910.Ο Powell εμπνεύστηκε από το μασονικό μοντέλο αλλά και τη μασονική ιδεολογία για να ιδρύσει, να ωθήσει και να οργανώσει τον προσκοπισμό. Ποια ήταν η σχέση των δύο ομάδων δεν είναι ξεκάθαρο, όπως επίσης ξεκάθαρο δεν είναι αν ο ίδιο ο Powell ανήκε σε κάποια μασονική στοά. Όλα τα στοιχεία οδηγούν σε αυτό και κάποιοι το επιβεβαιώνουν.Ο Powell ενσάρκωσε στη ζωή του και στο έργο του το αληθινό πνεύμα συναδελφοσύνης και το ενέπνευσε σε εκατομμύρια νέους σε όλο τον κόσμο. Πέθανε στην Ανατολική Αφρική στις 8 Ιανουαρίου του 1941. Η ζωή του και το έργο του επιβεβαιώνουν τα λόγια του Luther Burbank: «Πιστεύω στην αθανασία της επιρροής».Ο Sir Winston Churchill, μεγάλος πολιτικός άνδρας, δύο φορές Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας και γνωστός Μασόνος, συμπεριέλαβε τον Baden-Powell στο βιβλίο του «Great Contemporaries», που αναφέρεται στη ζωή των «Μεγάλων Ανδρών της Εποχής μας». Στο τέλος της αναφοράς του διαβάζουμε: «Πολλές σεβαστές και διάσημες ομάδες και συστήματα τιμήθηκαν από άνδρες που χάθηκαν στην καταιγίδα. Αλλά το κίνημα των προσκόπων επέζησε, όχι μόνο από τον Πόλεμο αλλά κι από τις επακόλουθες, ναρκωμένες αντιδράσεις. Ενώ τόσα πολλά στοιχεία στη ζωή και το πνεύμα των εθνών φαίνονταν να χάνονται, αυτό άνθισε κι αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα. Το σύνθημα των προσκόπων παίρνει νέα εθνική σημασία καθώς τα χρόνια περνούν. Μιλάει σε κάθε καρδιά για το μήνυμα του καθήκοντος και της τιμής: «Να Είσαι Έτοιμος, να υπερασπιστείς πιστά το Δίκαιο και την Αλήθεια, όσο δυνατά κι αν φυσάνε οι άνεμοι.»Ο Baden Powell, στο τελευταίο του μήνυμα στους προσκόπους, λίγο πριν πεθάνει, ξέροντας ότι θα πέθαινε σύντομα, αναφέρει:«Πιστεύω ότι ο θεός μας φέρνει σε αυτό τον κόσμο για να είμαστε χαρούμενοι και να απολαύσουμε τη ζωή. Η ευτυχία δεν απορρέει από τα πλούτη, ούτε από μια επιτυχημένη καριέρα, ούτε κι από την αυτό - ικανοποίηση. Ένα βήμα προς την ευτυχία είναι να είσαι υγιής και δυνατός σαν παιδί, για να μπορείς να γίνεις χρήσιμος και να απολαύσεις τη ζωή σαν άντρας.Η μελέτη της φύσης θα σου δείξει πόσα όμορφα, θαυμάσια πράγματα έχει πλάσει ο θεός, για να μπορείς εσύ να τα απολαύσεις. Να είσαι ευχαριστημένος με αυτά που έχεις και να τα χρησιμοποιείς όσο καλύτερα μπορείς. Να κοιτάς τη χαρούμενη όψη των πραγμάτων κι όχι την άσχημη.Αλλά ο πραγματικός τρόπος για να είσαι ευτυχισμένος είναι να δίνεις ευτυχία στους άλλους. Προσπάθησε να αφήσεις αυτόν τον κόσμο λίγο καλύτερο από ό,τι τον βρήκες κι όταν έρθει η σειρά σου να πεθάνεις, να μπορείς να το κάνεις με το χαρούμενο αίσθημα ότι δε σπατάλησες τη ζωή σου, αλλά έκανες ό,τι καλύτερο μπορούσες να είχες κάνει. «Να είσαι έτοιμος» με αυτό τον τρόπο να ζήσεις χαρούμενα και να πεθάνεις χαρούμενα- πάντα πιστός στις υποσχέσεις σου σαν Πρόσκοπος- ακόμα κι αφού δε θα είσαι πια αγόρι. Μακάρι ο θεός να σας βοηθήσει σε αυτό».

الثلاثاء، 9 يونيو 2009

Κατηγορίες εναντίον του Βατικανού εκτόξευσε ο σκηνοθέτης του «Ιλλουμινάτοι»


Για παρεμπόδιση των γυρισμάτων της ταινίας από το Βατικανό μίλησε ο Ρον Χάουαρντ
Δριμείς κατηγορίες εκτόξευσε ο Ρον Χάουαρντ, σκηνοθέτης του «Ιλλουμινάτοι» (Angels and Demons) εναντίον του Βατικανού, καθώς, κατά τα λεγόμενά, του, η παπική Εκκλησία προσπάθησε να προκαλέσει δυσχέρειες στα γυρίσματα της ταινίας.
Η νέα περιπέτεια του καθηγητή Ρόμπερτ Λάνγκντον (Τομ Χανκς) έρχεται μερικά χρόνια μετά την έξοδο στις αίθουσες του «Κώδικα Ντα Βίντσι», που, όπως και το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε, είχε εξοργίσει το Βατικανό.
Πέραν των αναμενόμενων αντιδράσεων (το Βατικανό απαγόρευσε στα κινηματογραφικά συνεργεία την είσοδο σε κάποιους από τους χώρους στους οποίους διαδραματίζεται η δράση στο βιβλίο), ο Ρον Χάουαρντ μίλησε και για «υπόγειες» κινήσεις της ηγεσίας της καθολικής Εκκλησίας, με σκοπό τη γενικότερη παρεμπόδιση του «Ιλλουμινάτοι», τόσο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων όσο και στην προώθησή της.
Συγκεκριμένα, μίλησε για ενέργειες που οδήγησαν στην ακύρωση εκδήλωσης που συνδεόταν με την πρεμιέρα της ταινίας: «τα αρχικά σχέδια ήταν να γίνει μια διαφημιστική εκδήλωση ή προβολή της ταινίας στη Ρώμη, κάτι που είχε ήδη εγκριθεί. Θεωρώ πως (στην ακύρωση) έπαιξε ρόλο η επιρροή του Βατικανού» δήλωσε σχετικά.
Οι ισχυρισμοί του σκηνοθέτη έμειναν ασχολίαστοι από τους εκπροσώπους της παπικής Εκκλησίας. Ωστόσο, δεν έλειψαν αντιδράσεις: ένας Ιταλός 102χρονος επίσκοπος χαρακτήρισε την ταινία ως «υποτιμητική, δυσφημιστική και προσβλητική προς τις αξίες της Εκκλησίας».
Ο Τομ Χανκς, πρωταγωνιστής της ταινίας, είπε σχετικά πως τέτοιου είδους διαμάχες λειτουργούν θετικά για τις ταινίες: «τα τμήματα μάρκετινγκ των περισσότερων κινηματογραφικών στούντιο το λατρεύουν όταν μια ταινία χαρακτηρίζεται ως αμφιλεγόμενη, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορούν να το κάνουν μόνα τους - χρειάζονται συνεργάτες» είπε σχετικά.
Εν αντιθέσει με τον «Κώδικα Ντα Βίντσι» (που είχε στο κέντρο του τη θεωρία πως ο Ιησούς δεν πέθανε στο σταυρό και αναστήθηκε αλλά παντρεύτηκε τη Μαρία Μαγδαληνή και έκανε μαζί της παιδιά, δημιουργώντας μια γραμμή απογόνων η ύπαρξη της οποίας έχει κρατηθεί μυστική από την Εκκλησία), το «Ιλλουμινάτοι» έχει να κάνει με την «επιστροφή» της αρχαίας αδελφότητας των Πεφωτισμένων (Illuminati), που φιλοδοξεί να «αποκεφαλίσει» την καθολική Εκκλησία, καταστρέφοντας την έδρα της, Ρώμη.
Πηγή:kathimerini.gr

الجمعة، 5 يونيو 2009

H Mεγάλη Νύχτα Των Μασόνων!!!! (Όταν η είδηση πουλάει)

Άκρατος μυστικισμός, σοβαροί κύριοι με μαύρα κοστούμια, άσπρο πουκάμισο και μαύρη γραβάτα και καλοφτιαγμένες συνοδοί με πανάκριβες τουαλέτες που κατέβαιναν από πολυτελή και αστραφτερά αυτοκίνητα κρατώντας στα χέρια τους το άσπρο φυλλάδιο με το έμβλημα του αετού. Τα στιγμιότυπα από το φωτογραφικό φακό της «Espresso» σε μία από τις σπάνιες καταγραφές του εγχώριου και ξενόφερτου «κράτους» της μεγαλοαστικής τάξης να εισέρχεται σε προκαθορισμένο εσωτερικό συνέδριο στην καρδιά της Αθήνας, τέσσερις μέρες μάλιστα μετά το τέλος των εργασιών της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, λένε και μαρτυρούν πολλά. Η παντοδύναμη κορυφή της Διεθνούς της Μασονίας, το Υπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού, συνεδρίασε την προηγούμενη Τετάρτη στην ευρύχωρη σάλα του ξενοδοχείου «Ιντερκοντινένταλ», στην πιο μεγάλη εαρινή νύχτα των εκπροσώπων της ελληνικής και διεθνούς μεγάλης και επικοινωνούσας τεκτονικής στοάς.
Υπό το βάρος των τελευταίων τριγμών, της εμφύλιας διαμάχης και των καταιγιστικών αποκαλύψεων που σημειώνονται στις τάξεις των Ελλήνων μασόνων, το φιλοσοφικό συνέδριο και το γεύμα που ακολούθησε είχαν μείζονα σημασία για το μέλλον του τεκτονισμού στην Ελλάδα. Η βραδιά της Τετάρτης 20 Μαΐου κρύβει απίστευτο παρασκήνιο σε μια εποχή που οι παγκόσμιες κοινωνικές συγκρούσεις, η διεθνής οικονομική κρίση και οι κοσμογονικές αλλαγές στις διεθνείς χρηματαγορές διαμορφώνουν νέες καταστάσεις στο ζωτικό χώρο της δράσης των «διαλεκτών» του κόσμου.
Από τις 07.30 το βράδι της 20ής Μαΐου ο προαύλιος χώρος του ξενοδοχείου είχε γεμίσει καθωσπρέπει κυρίους της ντόπιας και εισαγόμενης αστικής νομενκλατούρας. Κύριο χαρακτηριστικό, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, το βαθύ μαύρο κοστούμι, η μαύρη γραβάτα, το λευκό ατσαλάκωτο πουκάμισο, το μαύρο αστραφτερό παπούτσι και το φυλλάδιο με το δικέφαλο αετό της Κωνσταντινούππολης στο χέρι, αλλά όχι για όλους. Οι «γνωστοί» δεν το χρειάζονταν. Η «πόρτα» υποδοχής, αυστηρή. Ελέγχονταν τα πάντα. Πολύ λίγοι επίσης από το μασονικό κάλεσμα μπήκαν στη σάλα του ξενοδοχείου μόνοι τους. Συνοδεύονταν από τις κυρίες τους, οι οποίες φορούσαν την πιο ακριβή τους τουαλέτα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εαρινή νύχτα δεν ήταν σε όλες τις εκφάνσεις της ήρεμη και δεν κύλησε σε ειρηνικό κλίμα. Παρατηρητές της βραδιάς επισήμαναν ότι κάποιες στιγμές η συζήτηση έγινε θυελλώδης με ανταλλαγή απόψεων που πυροδότησαν αντιδράσεις σε μέρος των καλεσμένων. «Κατά τ’ άλλα, ήταν μια βραδιά συζητήσεων για την παγκόσμια πολιτική και οικονομική κατάσταση και αναλώθηκε -πλην των γνωστών ανησυχιών μας για τις διεθνείς εξελίξεις- σε ανταλλαγή φιλοφρονήσεων και σε δημόσιες σχέσεις για να γνωρίσει και να ταυτοποιήσει ο ένας την ανησυχία του άλλου αδερφού του για τα ανησυχητικά διεθνή δρώμενα», ανέφεραν στην «Espresso» ασφαλείς πηγές που παρακολούθησαν την πορεία του συνεδρίου. Μία ακόμα λεπτομέρεια είναι ότι το γεύμα που ακολούθησε ήταν πλούσιο, αριστοκρατικό και για όλα τα γούστα. Συμβολικά ο κάθε καλεσμένος κατέβαλε το ποσό των 70 ευρώ, όσο κόστιζε και η ελεγχόμενη είσοδος.
Οι Μεγάλοι Ταξιάρχες και η απουσία Γαλλίας - ΑγγλίαςΣύμφωνα με πληροφορίες, στο συνέδριο μετείχαν αντιπρόσωποι των Υπατων Συμβουλίων από τα ισχυρά κέντρα του παγκόσμιου τεκτονικού λόμπι, με ισχυρή την παρουσία Αμερικανών εκπροσώπων του Τάγματος των Μεγάλων Ταξιαρχών της Υόρκης. Ηταν εκεί Μεγάλοι Ταξιάρχες από την Καλιφόρνια, το Σικάγο, το Τέξας. Επίσης από την Πολωνία, την Ουγγαρία, την Ιταλία, τη Ρουμανία και τη Γερμανία. Δεν υπήρξαν εκπρόσωποι από τη Γαλλία και την Αγγλία μετά τις συγκρουσιακές εξελίξεις των τελευταίων ετών της ελληνικής Μεγάλης Στοάς με τα αγγλοσαξονικά κέντρα αποφάσεων και την οριστική απόσχιση των Ελλήνων μασόνων που ανήκουν στη Στοά της Αχαρνών από αυτά. Είναι πια γνωστό ότι ειδικά μετά το 2000 η Μεγάλη Στοά έχει προσκολληθεί στον Παγκόσμιο Τεκτονικό Σύνδεσμό (LUF) με έδρα την Ελβετία, αλλά και στο κέντρο της διεθνούς μασονίας με έδρα τις ΗΠΑ. Στο συνέδριο της Τετάρτης προεξέχουσα θέση είχε ο Υπατος Μεγάλος Ταξιάρχης της ελληνικής Μεγάλης Στοάς, δικηγόρος Χρήστος Μανέας, που μετά την επεισοδιακή έκπτωση από το αξίωμα του υψηλόβαθμου μασόνου Ραφαήλ Ντε Σιγούρα παραμένει ο αδιαφιλονίκητος Ελληνας Υπερμασόνος. Δεν λείπουν, βέβαια, οι οξύτατες κριτικές και μομφές στο πρόσωπό του μεγαλοδικηγόρου (με πύρινα άρθρα ακόμα και σε γνωστά ελευθεροτεκτονικά blog του Διαδικτύου), αλλά και στη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την εκδίωξη (πειθαρχική δίωξη για την έτερη πλευρά) του Ντε Σιγούρα από το θρόνο του Υπατου Συμβουλίου του 33ου βαθμού.
Ισχυρή οργάνωση με ανθρώπους σε θέσεις-κλειδιά
Το Υπατο Συμβούλιο του 33ου βαθμού του Αρχαίου και Αποδεδειγμένου Σκωτικού Δόγματος αποτελεί το ένα από τα δύο κεντρικά όργανα των Ελλήνων μασόνων που εδρεύουν επί της οδού Αχαρνών 19. Το άλλο όργανο είναι η Μεγάλη Στοά της Ελλάδος ή Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδος. Για τους σκοπούς και τη δράση του μυστικιστικού συμβουλίου έχουν ειπωθεί και έχουν γραφτεί πολλά. Κάποια έχουν βάση. Κάποια άλλα εντάσσονται στο ακαθόριστο πνεύμα της διεθνούς συνωμοσιολογίας. Το μυστηριώδες Υπατο Συμβούλιο εκτελεί για πολλούς τις αποφάσεις της Διεθνούς της Μασονίας. Αποφάσεις που εκπορεύονται από τα σκοτεινά κέντρα των ΗΠΑ και ρυθμίζουν την πολιτική και οικονομική ζωή του τόπου. Το ελληνικό Υπατο Συμβούλιο αποτελείται από σαράντα μασόνους με κορυφαίο τον Υπατο Μεγάλο Ταξιάρχη. Είναι μια ερμητικά κλειστή οργάνωση που λέγεται ότι παίρνει εντολές κατευθείαν από την Ουάσινγκτον και είναι δέσμιο της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής που ορίζει τις τύχες του κόσμου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κάποιοι προχωρούν ακόμα περισσότερο. Ισχυρίζονται ότι το ελληνικό Υπατο Συμβούλιο λογοδοτεί στη στοά «Μπένε Μπέριτ», την παγκόσμια υπερστοά με τριακόσια ενεργά μέλη στην Αθήνα και κτίριο στην πλατεία Συντάγματος. Ανθρωποι σε θέσεις-κλειδιά, επιστήμονες, πολιτικοί, οικονομολόγοι, τεχνοκράτες που αποτελούν την αφρόκρεμα της αστικής τάξης λύνουν και δένουν, παραγγέλνουν και προγράφουν, χαίρουν ασυλίας και καθορίζουν τις τύχες ενός ολόκληρου λαού.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα ESPRESSO