ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ : ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΝ- Οι Ιεχωβάδες και οι Μασόνοι ΕΓΡΑΨΑΝ κεφάλαια εις το βιβλίον των θρησκευτικών




Με ένα από τα <<αγαπημένα>> της θέματα ασχολήθηκε για μια ακόμη φορά , στο φύλλο 1991 της 27ης Σεπτεμβρίου 2013, η εφημερίδα ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ. Αιτία , το κεφάλαιο του βιβλίου των Θρησκευτικών που διδάσκεται στην πρώτη Λυκείου.

Τελικά ο Τεκτονισμός είναι ένα θέμα που πολλοί επιστρατεύουν , συχνά πυκνά, για να γεμίσουν φύλλα εφημερίδων και ιστοσελίδων χωρίς να έχουν να προσφέρουν κάτι καινούργιο. 

Παραθέτουμε απόσπασμα του άρθρου:

Πῶς ξανάγραψαν τὸ βιβλίο τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Α´ Λυκείου! 
 Ἀναφέρομαι στὸ βιβλίο τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Α´ Λυκείου (πρώτη ἔκδοση 2000, ἀνανεωμένη ἔκδοση 2004), τὸ ὁποῖο περιλαμβάνει μία ἑνότητα γιὰ τοὺς Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ (Χιλιαστὲς) καὶ μία γιὰ τοὺς Μασόνους. Πρὶν ἀκόμη μοιραστεῖ τὸ βιβλίο στὰ σχολεῖα, Χιλιαστὲς καί Τέκτονες ἀντέδρασαν ἔντονα καὶ ἀπαίτησαν ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖο Παιδείας τὴν ἀλλαγὴ τοῦ περιεχομένου του. Τὸ ἁρμόδιο Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο ὄχι μόνο δέχτηκε τὸ αἴτημά τους, ἀλλὰ συνεργάστηκε στενὰ μὲ τοὺς ἐκπροσώπους τους γιὰ τὴ συγγραφὴ τῶν νέων κεφαλαίων.
 Ἡ διαφωνία τῶν Χιλιαστῶν προκλήθηκε ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ συγγραφεῖς τοῦ βιβλίου τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Α´Λυκείου δὲν ἀποδέχονταν τὴν ἀπόφαση τοῦ ὑπουργείου Παιδείας (Α3/108,98/6.10.99), μὲ τὴν ὁποία ἀναγνώριζε τοὺς “Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ” ὡς “Χριστιανούς”.
Τὸ γεγονὸς αὐτὸ προκάλεσε τὴν ἀντίδρασή τους καὶ μετὰ ἀπὸ αἴτημα ποὺ ὑπέβαλαν τὸ 2007 πρὸς τὸ Συνήγορο τοῦ Πολίτη –θέση ποὺ τότε κατεῖχε ὁ νῦν δήμαρχος Ἀθηναίων, κ. Γιῶργος Καμίνης–, τὸ Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο δέχτηκε νὰ ἀποσύρει τὸ ἐπίμαχο κεφάλαιο καὶ νὰ τὸ ἀντικαταστήσει μὲ ἕνα διορθωμένο. Ποιός, ὅμως, ἐπιμελήθηκε τὶς διορθώσεις αὐτές; Οἱ ἴδιοι οἱ “Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ”!

 Αὐτὸ ἀναφέρει ὁ σύμβουλος τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου κ. Σταῦρος Γιαγκάζογλου, σὲ ἄρθρο του μὲ τίτλο “Ἡ θεολογία τῆς ἑτερότητας καὶ τὸ θρησκευτικὸ μάθημα στὴν Ἑλλάδα”, ὅπου μεταξὺ ἄλλων παραδέχεται ὅτι “τὸ Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο τοῦ ὑπουργείου Ἐθνικῆς Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων συνεργάζεται στενὰ μὲ ὑπηρεσίες καὶ φορεῖς θεσμικὰ κατοχυρωμένους (π.χ. Συνήγορος τοῦ Πολίτη), οἱ ὁποῖοι λειτουργοῦν ὑπὲρ τῆς προστασίας τῶν δικαιωμάτων κάθε θρησκευτικῆς μειονότητας καὶ στὸ ἑλληνικὸ σχολεῖο.
Πρόσφατο παράδειγμα ἀποτελεῖ ἡ ἐκ μέρους τοῦ Ἰνστιτούτου ἀλλαγὴ τοῦ περιεχομένου τῆς διδακτικῆς ἑνότητας στὸ βιβλίο τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Α´ Λυκείου, ποὺ ἀφοροῦσε στοὺς Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ: Οἱ τελευταῖοι, διαμαρτυρόμενοι μέσῳ τοῦ Συνηγόρου τοῦ Πολίτη γιὰ μειωτικοὺς χαρακτηρισμοὺς στὸ περιεχόμενο τῆς παραπάνω ἑνότητας, ζήτησαν τὴν ἀλλαγὴ καὶ τὴν τροποποίησή της.

Τί διδάσκονται γιὰ τοὺς “Μασόνους”

 Ἡ ἐνόχληση τῶν Τεκτόνων γιὰ τὸ ἴδιο θέμα ἐκδηλώθηκε πρὶν κἄν ἐκδοθεῖ τὸ βιβλίο! Σὲ ἐπιστολὴ ποὺ ἀπέστειλαν πρὸς τὸ ὑπουργεῖο Παιδείας (1998) ζητοῦσαν νὰ ἀφαιρεθεῖ τὸ κεφάλαιο ποὺ ἀναφερόταν στὴ Μασονία, αἴτημα ποὺ ἔγινε δεκτὸ ἀπὸ τὸ Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο.

Ἔπειτα ἀπὸ διαβουλεύσεις μὲ τοὺς συγγραφεῖς του, οἱ ἄνθρωποι τοῦ Ἰνστιτούτου ἀποφάσισαν νὰ ξαναγραφτεῖ τὸ ἐπίμαχο κεφάλαιο, μὲ στοιχεῖα ποὺ θὰ ἔδιναν οἱ ἴδιοι οἱ Τέκτονες καὶ στὴν συνέχεια νὰ παρατεθοῦν οἱ θέσεις τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, (ἡ ὁποία θεωρεῖ τὴ Μασονία θρησκεία μὲ δεδομένο ὅτι οἱ τεκτονικὲς Στοὲς ἔχουν ἔντονο θρησκευτικὸ χαρακτήρα).
 Ἔτσι, οἱ 16χρονοι μαθητὲς τῆς Α' Λυκείου, μεταξὺ ἄλλων, διδάσκονται ὅτι: “Ἡ Μασονία ἢ Μασονισμὸς ἢ Τεκτονισμὸς εἶναι μία παγκόσμια ὀργάνωση, ποὺ ἐμφανίζεται κατὰ τὸ Μεσαίωνα στὴ Δυτικὴ Εὐρώπη. (...) Ἡ πρώτη ἐπίσημη ἀναγνώριση τῆς Μασονίας ἔγινε τὸ 1717 στὴν Ἀγγλία. (...) Στὴν συνέχεια ἐξαπλώθηκε στὴν ὑπόλοιπη Εὐρώπη καὶ σ᾽ ὅλο τὸν κόσμο, ἱδρύοντας Στοὲς καὶ διεισδύοντας στὴν πολιτικὴ καὶ κοινωνικὴ ζωὴ κάθε χώρας. Στὴν Ἑλλάδα ἱδρύθηκε ἡ "Μεγάλη Στοὰ τῆς Ἑλλάδος" ὑπὸ τὸν τίτλο "Γαληνότατη Μεγάλη Ἀνατολὴ τῆς Ἑλλάδος, ἐν Ἀνατολῇ Κερκύρας- 1811" καὶ ἀργότερα στὴ Σμύρνη, τὴν Κωνσταντινούπολη καὶ τὴν Ἀθήνα (1863)”.
“Θεμελιώδεις ἀρχὲς τοῦ Τεκτονισμοῦ σύμφωνα μὲ τὸν "Καταστατικὸ Χάρτη τῆς Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος" (κεφ. Α', II) εἶναι "ἡ πίστη στὸν Θεό, ὑπὸ τὴν προσωνυμία τοῦ Μεγάλου Ἀρχιτέκτονος τοῦ Σύμπαντος, καὶ στὴν ἀποκεκαλυμμένην θέληση Αὐτοῦ", "τὰ μέλη τῶν Μεγάλων καὶ τῶν ἐπὶ μέρους Στοῶν δέον νὰ ἀπαρτίζονται μόνον ἀπὸ ἄνδρας καὶ αἱ Μεγάλαι Στοαὶ νὰ μὴ διατηροῦν δεσμοὺς μὲ μεικτάς Στοάς ἢ Δυνάμεις αἱ ὁποῖαι ἔχουν γυναῖκας ὡς μέλη"”.
“Στοὺς σκοποὺς τοῦ Τεκτονισμοῦ (κεφ. Β´, ἄρθρο 2,1) παρουσιάζεται ὡς φιλοσοφικός, προοδευτικὸς καὶ φιλανθρωπικὸς ὀργανισμός, ὁ ὁποῖος ἀποσκοπεῖ τὴν ἠθικὴν καὶ πνευματικὴν βελτίωση τῶν μελῶν του διὰ τῆς αὐτογνωσίας, τῆς ἐρεύνης, τῆς Ἀληθείας, τῆς Ἀλληλεγγύης καὶ τῆς ἐφαρμογῆς τῶν ἀρχῶν τῆς Τεκτονικῆς Ἠθικῆς».
 “Γιὰ τὴν εἴσοδο τῶν παιδιῶν στὸν Ἐλευθεροτεκτονισμὸ ὁρίζονται ἀπὸ τὸν "Καταστατικὸ Χάρτη" (ἄρθρα 119-121) οἱ προϋποθέσεις καὶ ὑπάρχει εἰδικὴ τελετὴ "υἱοθεσίας" λυκιδέως. Τὰ παιδιὰ τῶν Ἐλευθεροτε- κτόνων (μόνο τὰ ἀγόρια) ἡλικίας 12- 15 ἐτῶν μποροῦν νὰ τεθοῦν ὑπὸ τὴν προστασία τῆς Στοᾶς συνισταμένην εἰς τὴν ἐπίβλεψιν τῆς ἀγωγῆς τοῦ ἀνήβου παιδός, εἰς τὴν ποδηγέτησιν αὐτοῦ εἰς τὴν ἀρετὴν καὶ εἰς παροχὴν πρὸς αὐτὸν πάσης βοηθείας» (Γενικὸς Κανονισμός, ἄρθρο 197).
 “Ὁ τόπος ὅπου γίνονται οἱ συγκεντρώσεις εἶναι οἱ "Στοές", τῶν ὁποίων τὸ ἐμπρόσθιο τμῆμα ὀνομάζεται "Πρόναος", καὶ χαρακτηρίζονται ὡς "Τεκτονικὰ Ἐργαστήρια ἔνθα οὗτοι συνερχόμενοι, ἐργάζονται πρὸς βελτίωσιν αὐτῶν, διὰ τῆς κατανοήσεως καὶ ἐφαρμογῆς τῶν Τεκτονικῶν Ἀρχῶν, ὧν ἡ βαθύτερα ἔννοια, διὰ συμβόλων εἰκονιζόμενη καὶ δι᾽ ἀλληγοριῶν ἐκτιθεμένη, ἀποκαλύπτεται αὐτοῖς βαθμηδόν, διὰ προοδευτικῆς εἰς ὁρισμένους ἱεραρχικοὺς Τεκτονικοὺς βαθμοὺς μυήσεως". (Καταστατικὸς Χάρτης, κεφ. 2, ἄρθρο 2, VIII).
 Ἡ ἐχεμύθεια καὶ ἡ μυστικότητα ἀποτελοῦν βασικὰ στοιχεῖα τῆς συμπεριφορᾶς τῶν Ἐλευθεροτεκτόνων, ὅπως ὁρί- ζεται ἀπὸ τὸν Καταστατικό τους Χάρτη” (Καταστατικὸς Χάρτης, κεφ. 2, ἄρθρο 2. IX).
Μετὰ ἀπ᾽ ὅλα αὐτὰ τὰ ἐξόχως διδακτικά, ἀναρωτιέμαι πόσο “πληρέστερη” θὰ γίνει ἡ ἐνημέρωση τῶν παιδιῶν μας γιὰ τὶς ἄλλες θρηκεῖες, ἂν ἀντικατασταθεῖ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν ἀπὸ ἐκεῖνο τῆς Θρησκειολογίας».


Πηγή: Ελληνικό Πρακτορείο Τεκτονικών Ειδήσεων / Εφημερίδα ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ