ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

ΕΝΑ ΜΠΛΟΥΖ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΣΗ

Παρουσίαση του Βιβλίου του Ιορδάνη Πουλκούρα

Δελτίο Τύπου 15ης Ιουλίου- Ενημερωτική εισήγηση περί του ΑΑΣΤ

Την 15η Ιουλίου 2020, έλαβε χώρα στο Τεκτονικό Μέγαρο Αθηνών ενημερωτική εισήγηση περί του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου και της διακριτότητας των δύο κυρίαρχων Σωμάτων.

Ηνωμένη Μεγάλη Στοά της Ελλάδος -Θρηνήσωμεν, θρηνήσωμεν, θρηνήσωμεν!

Ας θρηνήσουμε αδελφοί μου. Ένας παλαιός αδελφός που είχαμε την ευλογία να γνωρίσουμε ξεκίνησε το ταξίδι του για την Αιώνια Ανατολή.

Δωρεά από την Επαρχιακή Μεγάλη Στοά του Worcestershire στο Εθελοντικό Κέντρο EVESHA

Η Επαρχιακή Μεγάλη Στοά του Worcestershire της Αγγλίας προσέφερε το ποσό των 1600 λιρών στο Εθελοντικό Κέντρο EVESHAM

الثلاثاء، 31 أكتوبر 2017

Εγκαίνια του νέου Τεκτονικού Μεγάρου του Τάγματος του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου


Δελτίο τύπου 15ης Οκτωβρίου 2017

  Το πρωί της Κυριακής της 15ης Οκτωβρίου 2017, εγκαινιάσθηκε το νέο Τεκτονικό Μέγαρο του Τάγματος του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου, στην περιοχή του Πεδίου του Άρεως στην Αθήνα.
Πρόκειται για κτίριο της μεταπολεμικής Αθήνας, εξαιρετικής ποιότητας κατασκευής, με κατάλληλους για τεκτονικές εργασίες και διαμορφώσιμους χώρους, που παρέχει την δυνατότητα εξυπηρέτησης όλων των αναγκών του Τάγματος.

 Η τελετή των εγκαινίων έλαβε χώρα σε κλίμα χαράς και συγκινήσεως, παρουσία αντιπροσωπειών όλων των υπό την Μεγάλη Στοά Εργαστηρίων,  Ενδόξων, του Υπάτου Μεγάλου Ταξιάρχου και Κραταιών μελών του Υπάτου Συμβουλίου του 33ο, καθώς και εκπροσώπων και φίλων αδελφών κανονικών ημεδαπών Τεκτονικών Σωμάτων.


Μετά την ολοκλήρωση της τελετής ο Ενδοξότατος Μεγάλος Διδάσκαλος εξέφρασε την χαρά του και την ικανοποίησή του για το αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε από την πολυδιάστατη προσφορά των αδελφών για την ολοκλήρωση του οικητηρίου/ κτηρίου και την εγκατάσταση της Μεγάλης Στοάς στο χώρο. Και ο οίκος μας συνδέει με την αρχαία λέξη “Ναίω” που σήμαινε κατοικώ κα την “Ναύς” το πλοίο αφού με ένα πλοίο έφτανε και ο πρώτος των μυητικών ηρώων ο Διόνυσος στην Αθήνα. Ναίω, ναύς κα νούς είναι οι ετυμολογίες του Τεκτονικού “Ναού”, του χώρου όπου θα λειτουργούν πλέον και τα σύμφωνα με την παράδοση και τις αρχές του Σκωτικού τύπου εργαστήρια μας.


 Συνεχίζοντας ο Μέγας Διδάσκαλος υπενθύμισε τις διακηρύξεις της Γενικής Συνέλευσης του Φεβρουαρίου, εστίασε ιδιαιτέρως στην προοπτική που οι νέες εγκαταστάσεις σηματοδοτούν για την περαιτέρω πορεία του Τάγματος και την δυναμική που προσδίδουν σε αυτό, στα πλαίσια της πιστής και απαρέγκλιτης εκ μέρους του τήρησης των αρχών του Σκωτικού Τύπου. Δυναμική που έχει αναγνωρισθεί ήδη στο εξωτερικό και εσωτερικό, εξού και οι προσκλήσεις σε εκδηλώσεις των τεκτονικών σωμάτων στο εξωτερικό και οι πλείστες συνθήκες φιλίας μας μαζί τους, καθώς και η συμμετοχή αδελφών διαφόρων κανονικών δυνάμεων του εσωτερικού στην εκδήλωση αυτή, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά από το 1986.

Υπενθύμισε τα διακηρυγμένα από την Συνέλευση του Φεβρουαρίου σχέδια και στόχους της Μεγάλης Στοάς για ανάπτυξη, τάξη, εκσυγχρονισμό και κοινωνικότητα, όπως μπορεί και οφείλει να κάνει κάθε ελευθεροτεκτονικό σώμα σύμφωνα με τον σκοπό και την παράδοση του τεκτονικού θεσμού, χάριν ατόμων και κοινωνίας.

Ολοκληρώνοντας ο Μέγας Διδάσκαλος τόνισε την ιδιαίτερη σημασία του τεκτονικού κτηρίου ως χώρου-εργαλείου για την επιβίωση των Αρχών και των Ιδεών της Ανθρωπιάς και της Πνευματικότητας, μόνων εν τέλει σωσιβίων του ατόμου και της κοινωνίας.


Στη συνέχεια απένειμε επαίνους στους αδελφούς που συνέβαλαν οπωσδήποτε  στην οικοδόμηση του τεκτονικού αυτού οίκου  και μετάλλια τιμής σε αδελφούς που με την επί μήνες προσωπική τους ενασχόληση και εργασία συνέβαλαν αποφασιστικά στην μελέτη, οργάνωση, υλοποίηση και αποπεράτωση του σημαντικού αυτού έργου.

Τέλος τον λόγον έλαβαν αδελφοί του Τάγματος,  επισκέπτες και ο Κραταιότατος Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης εκφράζοντας τα συγχαρητήρια και την χαρά τους για την ολοκλήρωση του χώρου, την τελετή των εγκαινίων και   την ιδιαίτερη σημασία αυτής της τεκτονικής συνεύρεσης.


Από την Μεγάλη Γραμματεία


Ο Μεγάλος Γραμματεύς

πηγή:http://www.aasr-greece.gr

الاثنين، 30 أكتوبر 2017

Δελτίου Τύπου της Μεγάλης Στοάς του ΑΑΣΤ – Αντιπροσωπεία της Μεγάλης Στοάς στη Σερβία




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σεπ. 2017

Στα πλαίσια της ενεργούς και αδιάλειπτης παρουσίας μας στα διεθνή τεκτονικά δρώμενα, αντιπροσωπεία της Μεγάλης Στοάς του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου Ελλάδος με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Μεγάλο Διδάσκαλο ανταποκρίθηκε στηνΠρόσκληση της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Σερβίας και παρέστη στον εορτασμό του οικείου Τάγματος Σκωτικού Τύπου που διοργάνωσε το Ύπατο Συμβούλιο της Σερβίας στο Βελιγράδι στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου τ.:ε.:

Κατά τον εορτασμό, στον οποίο παρέστησαν επίσης Αδελφοί από τις φίλιες Δυνάμεις όπως την Γαλλία, την Ιταλία, την Βουλγαρία, την Ρουμανία, την Αυστρία και την Σλοβενία κλπΤα μέλη της αντιπροσωπείας είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν τους αδελφικούς δεσμούς με τους ξένους Αδελφούς  και να συζητήσουν θέματα τόσο ως προς την ουσία των τεκτονικών αναζητήσεων όσο και ως προς τον σχεδιασμό της κοινής πορείας των Αδελφών Μεγάλων Στοών. Ειδικότερα, συζητήθηκε η ανανέωση της Συνθήκης Φιλίας με την Μεγάλη Στοά της Σερβίας καθώς και η αδελφοποίηση Στοών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με Στοές του Βελιγραδίου και της Νις και συμφωνήθηκε οι σχετικές διαδικασίες να περαιωθούν το ταχύτερο δυνατό. Επίσης, οι παριστάμενοι αδελφοί ενημερώθηκαν κατ’ αρχήν για τα εγκαίνια του νέου τεκτονικού μεγάρου του Τάγματος μας στην Αθήνα και τις σχεδιαζόμενες για τον επόμενο χρόνο εκδηλώσεις μας για τις οποίες θα λάβουν και την σχετική πρόσκληση.

Η υποδοχή και η φιλοξενία που έτυχε η αντιπροσωπεία μας από τους Σέρβους Αδελφούς υπήρξε θερμότατη και το κλίμα ειλικρινούς και αδελφικής αγάπης επισφραγίστηκε με την παράδοση αναμνηστικού δώρου από τον Αδ.: Α. Α. στον Μεγάλο Διδάσκαλο της Μεγάλης Στοάς της Σερβίας Ενδοξότατο Αδ.: Nikola Mitrovic.

Η συμμετοχή της Μεγάλης Στοάς του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου της Ελλάδος στο διεθνές τεκτονικό γίγνεσθαι θα συνεχισθεί με την αποστολή αντιπροσωπειών σε αντίστοιχες εκδηλώσεις και άλλων Αδελφών Μεγάλων Στοών και την υποδοχή επισκεπτών Αδ.: από το εξωτερικό.  

Από την Μεγάλη Γραμματεία

Ο Μεγάλος Γραμματεύς 

πηγή:http://www.aasr-greece.gr

Μήνυμα του Μεγάλου Διδασκάλου της Μεγάλης Στοάς του Α.Α.Σ.Τ για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου



28η Οκτωμβρίου
Ο Ελληνικός Σκωτικός Τύπος (ΑΑΣΤ - ήδη εδρεύων στην οδό Ευελπίδων), από την ίδρυσή του τιμά την ελευθερία ατόμων και εθνών, την ελευθερία της βούλησης σε κάθε εκδοχή της. Ετσι τιμούσε πάντα και την Ελληνική Πατρίδα, της οποίας ο λαός και η φιλελεύθερη παράδοσή του είναι η πεμπτουσία, ο λόγος και η βάση υπαρξής της, έχοντας συμβάλει ποικιλλότροπα στους αγώνες και στην ιστορική πορεία της αφότου καθιδρύθηκε στον τόπο αυτόν (αρχές 19ου αι.)

Το παρελθόν αυτής της Πατρίδας είναι και η αιτία, αλλά και το εφαλτήριο του μέλλοντος αυτού του λαού, αυτού του Έθνους.

Για τούτο και για  τις τεκτονικές ιδέες της Ελευθερίας, Ισότητας, Αδελφότητας, σε αξιοπρέπεια και δικαιοσύνη, ας θυμόμαστε ως πεδίον συλλογισμού και δράσης το πνεύμα ενότητας του έπους του '40 και την αδίστακτη και απαράμιλλη αντίσταση των απανταχού Ελλήνων στη προσβολή αυτών των αρχών, στην ιταμή ιταλικογερμανική επιβουλή κατά της Πατρίδας αυτής.

Και βέβαια υπήρξαν πολεμοκάπηλοι, εθνικοί μειοδότες, αισχροκερδείς καιροσκόποι, επίορκοι και απάτριδες που έβλαψαν αρχές και λαό. Ηταν όμως η μειοψηφία και αυτό που μετρά στην Ιστορία είναι η στάση και η ψυχή της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού μας, που υπερέβηκε και τα όρια του προσδοκόμενου, του λογικού. Πολέμησε σθεναρά στα μέτωπα πολέμου, άντεξε καρτερικά την ξένη κατοχή με άσβεστη την ελπίδα και αδιάκοπο τον αγώνα αποτίναξής της, αντιστάθηκε όσο (αναλογικά)  κανείς άλλος λαός στις κατοχικές δυνάμεις, επανειλημμένα χάλασε τα σχέδια του Αξονα με πράξεις θυσίας, ενώ χυνόταν άφθονο το αίμα των ελληνόπαιδων και στον τόπο τους και στα απανταχού πολεμικά μέτωπα. Πάλεψε για τις ιδέες που και ο τεκτονισμός μας τιμά, δίχως να προσβλέπει σε επαίνους και επιβραβεύσεις, αφηρωϊσμούς και τιμές όποιου Τσώρτσιλ.

Ας σταθούμε σε αυτά και ας θυμόμαστε τι έκαναν οι τόσο κοντινοί μας πρόγονοι, με θυσίες, αλλά και με λάθη, και ας μάθουμε και διαλέξουμε και μιμηθούμε ότι η κρίση και η συνείδηση εκάστου διαλέξει για να το κάνουμε τρόπο ζήσης του παρόντος, πάντοτε για χάρη ενός εθνωφελούς και ανθρώπινου για όλους μέλλοντος, όπως ακριβώς τα τεκτονικά φώτα καταδείχνουν.

Προς τούτο και υπό το πρίσμα τούτο ας ενστερνισθούμε τον συνημμένο πανηγυρικό, λιτό και περιεκτικό, ακομμάτιστο και ενωτικό` και ας μη ξεχνάμε...

Π. Θαλάσσης

Μ.Διδ.

πηγή:http://www.aasr-greece.gr

الأحد، 29 أكتوبر 2017

Φάκελοι Μυστηρίου – Φάκελος Μασονία



Η πρεμιέρα του νέου κύκλου της εκπομπής Φάκελοι Μυστηρίου του Ε.Ο.Ε. Ερευνητικού Οργανισμού  Ελλήνων (;) . Στο πρώτο επεισόδιο η κα Γεύση Θεοδώρου ασχολείται με τον Τεκτονισμό!  Στο επεισόδιο αυτό ακούγονται  διάφορες μαρτυρίες (;) όπως του κου Ιωάννη Παπαζήση (Συγγραφέα/Δημοσιογράφου) και Αλέξανδρου Τσάλιου (Ερευνητή/Δημοσιογράφου).

Πηγή:http://www.eoellas.org/

الجمعة، 27 أكتوبر 2017

Μία ενδιαφέρουσα Διάλεξη με θέμα : Κβαντομηχανική και Συνείδηση



O Κύκλος των Φίλων σας προσκαλεί στη διάλεξη του Καθηγητή Ιωάννη Αντωνίου με θέμα Κβαντομηχανική και Συνείδηση

Ο κος Αντωνίου είναι Καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διευθυντής του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στα ΠολύπλοκαΣυστήματα και Δίκτυα (Complex Systems and Networks, http://cosynet.auth.gr/). Το επιστημονικό του έργο επικεντρώνεται στη μοντελοποίηση πολύπλοκων συστημάτων, τα δίκτυα, μεταξύ άλλων το διαδίκτυο, τα δίκτυα γνώσης και τα ανθρώπινα δίκτυα, την κβαντική πληροφορία, το Χάος και τα Μακράν της Ισορροπίας Συστήματα.

Μαζί του συζητούν ο σύμβουλος έκδοσης του περιοδικού ΑΒΑΤΟΝ Ιορδάνης Πουλκούρας και ο Διευθυντής Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών Στάθης Γκόνος.

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου στο Αίτιον Πολυχώρος, Τζιραίων 8-10, Μακρυγιάννη, Αθήνα (Σταθμός Μετρό: Ακρόπολη) Τηλ.: 2130 256666, http://www.aition-kinima.org/

Είσοδος Ελεύθερη. Ώρα έναρξης 19.00


Την εκδήλωση υποστηρίζει το περιοδικό ΑΒΑΤΟΝ

Τεκτονικά ανάλεκτα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου



Τον Ιανουάριο του 1939 το Υπουργείο Εξωτερικών του Γ’ Ράιχ εξέδωσε εγκύκλιο προς όλες τις ανώτερες  αρχές η οποία μεταξύ των άλλων ανέφερε : ‘’…από την Βόρεια Αμερική μέχρι την Ελλάδα , όπου φτάνει το κύμα της Εβραϊκής μετανάστευσης , η γερμανική εξωτερική πολιτική πρέπει να προωθήσει το κύμα αντισημιτισμού…. Στην Θεσσαλονίκη οι δυνάμεις μας εργάζονται προκειμένου να αυξήσουν το μίσος κατά των Εβραίων. Οι Έλληνες Τέκτονες προσπαθούν να σταματήσουν την αντισημιτική κίνηση’’

Πηγή: Μεγάλη Στοά της Σκωτιάς

الخميس، 26 أكتوبر 2017

Άρνηση του Πάπα να συναντήσει Τέκτονα Πρέσβη


Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Il Messaggero, ο Πάπας αρνήθηκε να συναντήσει τον Πρεσβευτή του Λιβάνου στο Βατικανό Johnny Ibrahim  Όπως  αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας οι λόγοι είναι δύο: 1ον το γεγονός ότι παραβιάστηκε το πρωτόκολλο με την διαρροή στον τύπο της επικείμενης συνάντησης και 2ον  το γεγονός ότι ο Πρέσβης του Λιβάνου ανήκει στην Αδελφότητα των Τεκτόνων.

 Από διπλωματική πηγή του Λιβάνου, επιβεβαιώθηκε η άρνηση της Αγίας Έδρας. Από την πλευρά του, ο κος Johnny Ibrahim παραδέχθηκε ότι είναι Τέκτονας , αλλά δήλωσε ότι δεν απέχει από την αδελφότητα  πλέον "για μεγάλο χρονικό διάστημα".

Πηγή: Ε.Π.Τ.Ε

Παναγιώτης Λιβιεράτος -Ελευθερία Ισότητα Αδελφότητα Εξήγηση και Παρεξήγηση


Σημ blog:Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο του  Εθνικού Μεγάλου Διδασκάλου - Εθνικού Μεγάλου Ταξιάρχηη του Αρχαίου και Αρχέγονου Ανατολικού Τύπου Μισραΐμ και Μέμφις για την Ελλάδα αδ . Παναγιώτη Λιβιεράτου σχετικά με τις έννοιες της Ελευθερίας , της Ισότητας και της Αδελφότητας.

Μία από τις ακροστοιχίδες που παρουσιάζεται ως συμβολική φράση σχεδόν σε όλους τους Τεκτονικούς οργανισμούς είναι η «Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα». Η Tριλογία αυτή ενέπνευσε την Γαλλική Επανάσταση δυστυχώς όμως όπως όλες οι αξίες, διστρεβλώθηκε, παρερμηνεύθηκε και το χειρότερο χρησιμοποιήθηκε για να καλύψει αντιτεκτονικές συμπεριφορές.

Θα μπορούσαν να γραφτούν βιβλία ολόκληρα ή ίσως και τόμοι, για κάθε μία από αυτές τις 3 λέξεις. Ομως, όπως όλα τα σύμβολα, έτσι και οι συμβολικές φράσεις επιδέχονται πολλές και διαφορετικές πολλές φορές ερμηνείες. Πολλές φορές έχουν γίνει αντικείμενο καπηλείας. Έχουν χρησιμοποιηθεί για να δικαιολογήσουν εγκλήματα. Έχουν γίνει συνθήματα για να πραγματοποιηθούν εγκλήματα εναντίον του ανθρώπου, υπέρ του οποίου υποτίθεται οτι επινοήθηκαν.

Εμείς ως Τέκτονες θα δούμε δύο ερμηνείες όπως και σε όλα τα σύμβολα. Μία εξωτερική και μία εσωτερική. Μετά οφείλουμε να διαλογισθούμε πάνω σε αυτές τις εξηγήσεις. Να δούμε κατά πόσον έχουμε χρησιμοποιήσει την όποια ερμηνεία τους υπέρ ή κατά του ανθρώπου.

Ο μεγαλύτερος εχθρός μας, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον ίδιο μας τον εαυτό, κάνει ένα και μόνον λάθος κάθε μέρα σχεδόν. Πρώτα αποφασίζει τί θα πράξει, τί του αρέσει, τί τον εξυπηρετεί, και μετά προσαρμόζει και ταιριάζει πάνω στην ήδη ληφθείσα απόφασή του, το όποιο σύμβολο ή σύνθημα. Εύκολος δρόμος, σίγουρος, και προπάντων εμφανίζεται πάντοτε σωστός γιατί βαδίζει σύμφωνα με την ερμηνεία που μας εξυπηρετεί.

Αυτό όμως είναι δικαίωμα των βεβήλων, όχι δικό μας.
Οι Τέκτονες έχουμε άλλον τρόπο να βλέπουμε τα πράγματα. Τουλάχιστον αυτοί που θέλουμε να κάνουμε πράξη τον διαλογισμό επί των συμβόλων. Ο Τέκτονας και η Τεκτονίδα βαδίζουν από τον δύσκολο δρόμο. Αυτόν που δεν λαμβάνει υπόψη του τί τον εξυπηρετεί. Λαμβάνει υπόψη του μόνον τί εξυπηρετεί το Μεγάλο έργο.
Ας τα δούμε επομένως ένα προς ένα:

Ελευθερία:
Η Εξωτερική ερμηνεία είναι οτι ο άνθρωπος γεννήθηκε ως Ον ελεύθερο. Οφείλει να δρά ελεύθερα και να αποφασίζει με βάση την δική του Ελευθερία, η οποία βεβαίως σταματά εκεί όπου αρχίζει η ελευθερία του πλησίον.
Εσωτερική ερμηνεία: Ο Δημιουργός έφτιαξε το Ανθρώπινο Ον αποδίδοντάς του Ελευθερία, ακριβώς προκειμένου να τον κρίνει με βάση τα αποτελέσματα των πράξεών του. Αν αυτό δεν υπήρχε τότε ο άνθρωπος θα ήταν ένα προ-προγραμματισμένο μηχάνημα που θα έπραττε μόνον ό,τι του είχε προγραμματισθεί.
Χρησιμοποιώντας αυτήν την Ελευθερία Βούλησης το Ανθρώπινο Ον από την πλευρά του οφείλει να απ-ελευθερωθεί από αυτά που τον αποκόπτουν και προδίδουν αυτήν την Ελευθερία που του δόθηκε. Πολλοί αναρωτιούνται, αφού ο Δημιουργός είναι Παντογνώστης γιατί δεν αποτρέπει το κακό όταν αυτό παρουσιάζεται στην ανθρώπινη δράση. Διότι απλούστατα εάν το έκανε αυτό θα είχε ο ίδιος παραβιάσει την Ελευθερία που ο ίδιος καταχώρησε ως ιδιότητα στο δημιούργημά του.
Ως Δημιουργός θα μπορούσε απλούστατα να αποτρέψει κάθε κακή σκέψη και πράξη. Θα μπορούσε να εμποδίζει κάθε κακή ερμηνεία και κάθε παρερμηνεία των νόμων που θέσπισε. Δημαδή με άλλα λόγια θα μπορούσε να είχε διατάξει την εφαρμογή του καλού. Το καλό όμως δεν υπηρετείται με διαταγές και με απαγορεύσεις. Σημασία δεν έχει το να μην μπορείς να κλέψεις, αλλά να μην θέλεις. Σημασία δεν έχει το να μην μπορείς να προδώσεις αλλά να μην θέλεις.
Ποιά διαφορά θα υπήρχε, από ένα σημερινό απολυταρχικό καθεστώς στο οποίο όλα διατάσσονται? Η σκέψη, ο πολιτισμός, η δημιουργία πνευματικού έργου, το θέατρο, η μουσική σύνθεση, ο χορός, ή έκφραση άποψης, η αρμονία που προκύπτει από την διαφορετικότητα, θα είχαν χαθεί παντελώς, στο όνομα ενός διατασσόμενου καλού και μίας διατεταγμένης υπηρεσίας. Φαντασθείτε ανθρώπους οι οποίοι εφαρμόζοντας κανονισμούς, διαταγές και με τον φόβο της πειθαρχίας βοηθούν συνανθρώπους τους που υποφέρουν... Ασφαλώς αυτό δεν ονομάζεται φιλανθρωπία.
Φαντασθείτε ανθρώπους που τραγουδούν κατόπιν διαταγής. Φαντασθείτε ανθρώπους να προσεύχονται κατόπιν εντολής.  Να λοιπόν μία εσωτερική έννοια της Ελευθερίας.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι Γνήσιες Παραδοσιακές Εσωτερικές Οργανώσεις υπέφεραν σε περιόδους δικτατορίας και σε ανελεύθερα καθεστώτα. Στην Φασιστική Ιταλία ο Τεκτονισμός είχε τεθεί εκτός νόμου...
Και μόνη η Τεκτονική ιδιότητα προϋποθέτει την ύπαρξη ελευθερίας σκέψης, λόγου και δράσης.
Βεβαίως προκύπτει αβίαστα το ερώτημα: Πρέπει να φτάσει να γίνει κάποιος Τέκτων ή Τεκτονίδα για να πιστεύει στην ελευθερία σκέψης? Ασφαλώς όχι.
Η ελευθερία της σκέψης και κατ’επέκταση του λόγου και της δράσης δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι η απαραίτητη αυστηρή προϋπόθεση για να λειτουργήσει το ανθρώπινο πνεύμα και να διαλογισθεί. Είναι η απαραίτητη αυστηρή προϋπόθεση για να αναδυθεί η πνευματικότητα που χάθηκε εξ’αιτίας της «πτώσης» του ανθρώπινου είδους, ακριβώς όπως αναδύεται η τέχνη σε όλες τις μορφές, και η δημιουργική έκφραση που κάνει τον άνθρωπο να ξεχωρίζει από το ζώο. Έτσι όλοι θα κριθούν από το πώς χρησιμοποιήσαν την Ελευθερία.
Είναι η απαραίτητη αυστηρή προϋπόθεση για να οδηγηθεί ο μυημένος από την εξωτερική στην εσωτερική ελευθερία.
Ποιά είναι όμως η εσωτερική ελευθερία? Eίναι η απελευθέρωση από όλα εκείνα που μας καθιστούν δέσμιους των εγωϊστικών μας επιλογών.
Πόσες φορές ακούμε μία σωστή άποψη αλλά δεν την εφαρμόζουμε γιατί ο εγωϊσμός μας μας καθιστά σκλάβους των προγενέστερων επιλογών μας?
Πόσες φορές διακρίνουμε το σωστό αλλά δεν το πράττουμε διότι μας δεσμεύουν λόγια δικά μας και πράξεις από τα οποία δεν έχουμε ελευθερωθεί?
Πόσες φορές ενεργούμε αρνητικά, απλά επειδή και κάποιος άλλος έπραξε το ίδιο και έτσι εμείς φορτωθήκαμε την εύκολη δικαιολογία του συμψηφισμού?
Πόσες φορές δεν τροφοδοτήσαμε τον εγωϊσμό μας απλά δρώντας παρορμητικά? Πόσες φορές είδαμε το λάθος δίπλα μας, αλλά κρυφτήκαμε πίσω από μία άρνηση κριτικής σκέψης η οποία μας βόλεψε στο να επαναλάβουμε κι εμείς το λάθος...
Ας διαλογισθούμε στο γεγονός οτι όλες αυτές  οι πράξεις και σκέψεις είναι αποτέλεσμα έλλειψης εσωτερικής ελευθερίας. Είμαστε δέσμιοι κάποιου σφάλματος κάποιου άλλου, δέσμιοι των παρορμήσεών μας, του εγωϊσμού μας, δέσμιοι ενός κακώς εννούμενου ανταγωνισμού με τις πράξεις των άλλων, και αλίμονο, όλο αυτό το ονομάσαμε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Κωπηλατούμε για να περάσουμε στην απέναντι όχθη, αλλά έχουμε ρίξει την άγκυρα της ανελευθερίας μας βαθειά στον βυθό. Και το χειρότερο είναι ότι απορούμε γιατί μένουμε στο ίδιο σημείο...
Ένας πολεμιστής ρώτησε έναν σοφό γέροντα πού βρίσκεται η κόλαση και πώς είναι. Και ποιός είσαι εσύ που ρωτάς του απάντησε ο γέρος. Είμαι ένας πολεμιστής απάντησε αυτός. Μα εσύ φαίνεσαι για ζητιάνος του είπε ο γέρος. Και ο πολεμιστής σήκωσε το ξίφος του να χτυπήσει τον γέρο που τόλμησε να αμφισβητήσει τα προσόντα του. Λίγο πρίν το ξίφος φτάσει στον  προορισμό του ο γέρος του είπε: «Μόλις άνοιξες την πόρτα της κόλασης. Δεν έχεις παρά να δείς πώς είναι μέσα». Απογοητευμένος και ντροπιασμένος με τον εαυτόν του ο πολεμιστής έβαλε το ξίφος στην θήκη του. «Μόλις άνοιξες την πόρτα του παραδείσου είπε ο γέρος σοφός. Δεν έχεις παρά να δείς πώς είναι μέσα».
Ο πολεμιστής είχε γίνει σκλάβος των προσόντων που είχε αποκτήσει, αντί να γίνουν τα προσόντα του οι σκλάβοι του.....

Ισότητα
Ποιός θα μπορούσε ποτέ να αμφισβητήσει ότι όλοι οι άνθρωποι έχουμε δικαίωμα στην γνώση, την ζωή, την μόρφωση, τον πολιτισμό, στην απόλαυση. Αυτή είναι η εξωτερική ερμηνεία της Ισότητας.
Βεβαίως προκύπτει αβίαστα το ερώτημα: Πρέπει να φτάσει να γίνει κάποιος Τέκτων ή Τεκτονίδα για να πιστεύει στην Ισότητα? Ασφαλώς όχι.
Η Ισότητα στις ευκαιρίες δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι η απαραίτητη αυστηρή προϋπόθεση για να λειτουργήσει το ανθρώπινο πνεύμα και να έχει την ευκαιρία να διαλογισθεί. Είναι η απαραίτητη αυστηρή προϋπόθεση για να έχουν όλοι πρόσβαση στην Γνώση. Έτσι όλοι θα κριθούν από το πώς χρησιμοποίησαν την Ισότητα.
Ποιά είναι όμως η εσωτερική της ερμηνεία? Ποιά είναι η διάσταση εκείνη που διαφοροποιεί τον μυημένο από τον αμύητο? Ο άνθρωπος φτιάχτηκε κατ’εικόνα και ομοίωση. Με ελευθερία επιλογών από τον Δημιουργό. Ακόμα και μετά την «πτώση» του στην φυλακή της υλικότητας φέρει εντός του τον θείο σπινθήρα. Τον θείο σπινθήρα που φέρουν εντός τους όλα τα όντα και των 4 βασιλείων της φύσης.
Μόνος ο άνθρωπος όμως έχει την δυνατότητα, μέσω της ελευθερίας για την οποία μιλήσαμε πιο πρίν, να αναζητήσει την επανασύνδεση αυτού του θείου κέντρου εντός του με την πηγή του. Με την Δημιουργία. Το εάν θα οδηγήσει την ύπαρξή του σε αναζήτηση αυτής της επανασύνδεσης είναι αποτέλεσμα του χειρισμού της εσωτερικής έννοιας της ελευθερίας για την οποία προείπαμε, και της χρήσης της ισότητας που του παρέχεται και που οφείλει να του παρέχεται στο υλικό πεδίο.
Μόνος αυτός που θα νοιώσει την έλλειψη της πλήρους πνευματικότητας θα αναζητήσει την μύηση. Και αυτή θα του παρασχεθεί απλόχερα διότι «Αιτήσετε και δοθήσεται, κρούσετε και ανοιγήσεται». Όποιος ζητά λαμβάνει. Ο Ηλιος δεν αρνείται σε κανέναν τις αστρικές του επιρροές. Ο Υπέρτατος Κτίστης των Κόσμων ή Μεγάλος Αρχιτέκτονας του Σύμπαντος, αγωνιά κάθε στιγμή αναμένοντας αναζητητές της Μυητικής διαδικασίας διότι έτσι ολοκληρώνεται το σχέδιο της Δημιουργίας. Οι μη αναζητητές, οι μη αιτούντες, είναι τα κύτταρα που έχουν χάσει την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ τους επαφή με τον Δημιουργό. Είναι συστατικά ενός σώματος που θέλει να καταστεί υγιές αλλά εμποδίζεται από αυτούς που δεν αιτούν.
Προκύπτει επομένως αβίαστη και η απάντηση οτι ναι μεν στο υλικό πεδίο υφίσταται και πρέπει να υφίσταται ισότητα, αλλά σε μυητικό επίπεδο, όχι.
Άλλωστε, κάποιοι έκρουσαν την θύρα, ενώ άλλοι επαναπαύθηκαν σε όσα τους προσφέρει η κοινωνία.

Οι αιτούντες μόνον θα λάβουν. Οι κρούοντες θα βρούν ανοιχτή θύρα. Οι υπόλοιποι πρώτα πρέπει να κατανοήσουν οτι οφείλουν να αισθανθούν την έλλειψη για να αναζητήσουν την πλήρωση. Όσο εξακολουθούν να αισθάνονται υπερήφανοι για τις βέβηλες επιλογές και δράσεις τους, για τις παρορμήσεις τα πάθη και τις αγκυλώσεις της σκέψης τους, κάνουν βήματα προς τα πίσω. Και με Τεκτονικούς όρους, οι εφαρμόζοντες στην καθημερινή τους ζωή την μύηση, δύνανται να αισθάνονται μυημένοι.
Οι μυημένοι εργάζονται και οφείλουν να εργάζονται αθόρυβα γι’αυτούς. Σε αυτούς στοχεύουν οι διαλογισμοί και οι προσευχές τους.


Αδελφότητα
Αποτελεί ίσως το πλέον παρεξηγημένο από τα τρία χαρακτηριστικά της Τριλογίας. Δυστυχώς κι εδώ ο άνθρωπος έχει επιλέξει πολλές φορές να δρά χωρίς να έχει απελευθερωθεί από τους εγωϊστικούς του προσανατολισμούς.
Η Δημιουργία εκφρασμένη με διαφορετικά κύτταρα τα οποία απέκτησαν από τον Δημιουργό ελευθερία δράσης αποτελεί ουσιαστικά ένα σώμα το οποίο οφείλει να δρά σε δόξα του Δημιουργού του.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να πραγματοποιήσει κανενός είδους διάκριση για οποιαδήποτε επιλογή. Η Αλληλεγγύη την οποία επιτάσσει η Παγκόσμια Τεκτονική Αδελφότητα σε καμμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να αδικήσει έναν μη Τέκτονα.
Το να είσαι αλληλέγγυος σε Τέκτονες ανεξαρτήτως άλλων ιδιοτήτων, ισοδυναμεί με λειτουργία εγκληματικής οργάνωσης η οποία βάζει παντού δικούς της, προκειμένου να διαφυλάξει τις έκνομες ενέργειές της. Θέλει συνένοχους στην ομάδα της, δημιουργεί συνένοχους και ανθρώπους που συμπάσχουν στην ενοχή τους.
Ο Τέκτων είναι αλληλέγγυος σε οποιονδήποτε έχει την ανάγκη του. Είναι δίκαιος στις επιλογές του γιατί διδάσκεται την Δικαιοσύνη στο Εσωτερικό και Συμπαντικό της μεγαλείο.
Εάν προτιμήσει Τέκτονα (απλώς και μόνον γι’αυτό) τότε δημιουργεί αδικία γιατί ενδεχομένως κάποιος άλλος να ήταν καταλληλότερος. Μόνον μεταξύ ίσων μπορεί να κάνει προτιμήσεις, γιατί έτσι δεν δημιουργεί αδικία έναντι κανενός.

Ο Τεκτονισμός προωθεί την αγάπη σε κάθε δημιούργημα. Ο Γκάντι όταν ένας Ινδουϊστής του παραπονέθηκε ότι Μουσουλμάνοι σκότωσαν την οικογένειά του, τον παρότρυνε να υιοθετήσει παιδί Μουσουλμάνων και να το μεγαλώσει ως Μουσουλμάνο. Για να ΜΗΝ διαιωνίσει το έγκλημα. Για να ΜΗΝ συμψηφίσει το έγκλημα των άλλων με άλλο ένα δικό του. Έτσι θα έκανε την δική του μεγάλη υπέρβαση. Έτσι θα έβαζε ένα μικρό λιθαράκι στην άλυσο της ανθρωπότητας. Και με τεκτονικούς όρους, η ιερή λέξη της αλύσου θα έφτανε στην άλλη άκρη του ανθρώπινου νήματος ίδια, αναλοίωτη, και με τον ίδιο κραδασμό... Σε διαφορετική περίπτωση η άλυσος θραύεται, και η αποκατάστασή της, ενδεχομένως να απαιτήσει μία νέα ζωή...



Παναγιώτης Λιβιεράτος

الأربعاء، 25 أكتوبر 2017

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση της Επαρχιακής Μεγάλης Στοάς Κεντρικής & Βορείου Ελλάδος - ΕΜΣτΕ

    

Με μεγάλη  επιτυχία στέφθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση της Επαρχιακής Μεγάλης Στοάς Κεντρικής & Βορείου Ελλάδος το Σάββατο 21/10/2017 στην Θεσσαλονίκη. Την Συνέλευση τίμησαν με την παρουσία τους ο ΜΔ της ΕΜΣτΕ, ο ΑνΜΔ και άλλοι ΜΑ. Ιδιαίτερα τιμητική ήταν η παρουσία του ΕπΜΔ της ΕπΜΣ ΔΕ και άλλων αγαπητών μελών από Κέρκυρα.


Πηγή: https://nglgr-prov-cent-north.gr/

Η Δράση της Μεγάλης Στοάς Αντρών & Γυναικών της Ελλάδος.


Με την συμμετοχή αντιπροσωπείας από την Masonic Union Catena, πραγματοποιήθηκε η Αφή των Φώτων της Σεπτής Συμβολικής Στοάς Ακακία υπρθμ 1, εν Ανατολή Βουκουρεστίου. Στην τελετή αφής Σεβασμίευσε η Ενδξτ:. Μεγάλη Διδάσκαλος αδ:. Ε. Μ 33ο, με τους Μεγάλους Επόπτες αδδ:. Τ. Π. 33ο και Α.Τ. 31ο, οι οποίοι εγκατέστησαν την αδ:. Georgeta Charalampous και το Συμβούλιο των Αξιωματικών της.

Της αντιπροσωπείας της Διεθνούς Ένωσης CATENA επικεφαλής ήταν η Σεβσμτ :. Μεγ:. Διδάσκαλος του Μικτού Τάγματος της Ρουμανίας αδ:. CLAUDIA RACOVITAN 33o.


Την Τελετή ελάμπρυνε με την συμμετοχή του και ο Κραταιότατος Μεγάλος Διοικητής του Τάγματος για τον ΑΑΣΤ ενδξτ αδ:. Παντελής Βούλης 33ο.

πηγή:www.facebook.com/Μεγάλη-Στοά-Αντρών-Γυναικών-της-Ελλάδος

الاثنين، 23 أكتوبر 2017

Φθινοπωρινές Προσφορές από τις εκδόσεις ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ


Θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τις Προσφορές των Εκδόσεων Τετρακτύς για την περίοδο 9-12/2017

Για αγορές άνω των €60 Δώρο το βιβλίο "Εισαγωγή στην Επιστήμη του Αποκρυφισμού" http://www.tetraktys.gr/el/products-1174/

Για αγορές άνω των €100 Δώρο το βιβλίο "Εσωτερικός Βουδισμός" http://www.tetraktys.gr/el/products-1204/

Για αγορές άνω των €200 Δώρο το βιβλίο "Τα Αόρατα Σώματα του Ανθρώπου και οι Απεικονίσεις τους" http://www.tetraktys.gr/el/products-1176/

Για αγορές άνω των €300 Δώρο το βιβλίο "ΚΑΪΝ" http://www.tetraktys.gr/el/products-755/

 Οι προσφορές ισχύουν για αγορές μέσω της ιστοσελίδας μας www.tetraktys.gr μέχρι την 31/12/2017

Σας υπενθυμίζουμε ότι για παραγγελίες άνω των 100,00€ η αποστολή της παραγγελίας σας είναι δωρεάν.

Πανελλαδική Έρευνα του Blog Tektonismos


Αγαπητοί αδελφοί και αδελφές

Το blog Tektonismos ξεκινά μια προσπάθεια προκειμένου να σκιαγραφήσει το προφίλ των Ελλήνων Αδελφών σε ολόκληρη τη χώρα. Θα σας παρακαλούσαμε να απαντήσετε στο σύντομο – ανώνυμο ερωτηματολόγιο και να το κοινοποιήσετε μέσω facebook , mail κτλ προκειμένου να συμμετάσχουν  όσο το δυνατόν περισσότεροι αδελφοί και αδελφές.

Η έρευνα θα διαρκέσει μέχρι τις 31/12/2017 και τα αποτελέσματα της θα δημοσιευτούν μέσω του blog μας.


Παρακαλούμε να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις. Σας ευχαριστούμε

Βρείτε το ερωτηματολόγιο ΕΔΩ

Ψήφισμα των Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας – Η παράδοση , η γλώσσα και η ιστορία πολεμούνται από τη Μασονία


Πριν από λίγες ημέρες οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως  Καλαβρύτων και Αιγιαλείας εξέδωσαν ψήφισμα διαμαρτυρίας σχετικά με την  νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου. Στο ψήφισμά τους οι κληρικοί της μητρόπολης διαμαρτύρονται «για το αντιχριστιανικό και ανθελληνικό », συμπληρώνοντας πως «μετά το «σύμφωνο συμβίωσης» για τα ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, την καθιέρωση της θεματικής εβδομάδος περί «εμφύλων ταυτοτήτων», αφιερωμένη στην κάθε είδους κτηνώδη διαστροφή, τώρα πλέον με μια απλή αίτηση μπορεί κάποιος να δηλώνει το επιθυμητό φύλο»

Σε κάποιο σημείο της ανακοίνωσης αναφέρεται ‘’ Ας μετανοήσουμε, κληρικοί και λαϊκοί, για τις υποχωρήσεις μας στην μεθοδευμένη απεμπόληση της ελληνοχριστιανικής παραδόσεως, της ιστορίας και της γλώσσας μας, που κατά τρόπο προκλητικό πολεμούνται από τη Μασονία και όλες τις σκοτεινές δυνάμεις.’’


Διαβάστε σχετικά με το ψήφισμα εδώ http://imkkaig.blogspot.gr/2017/10/blog-post_96.html

الأحد، 22 أكتوبر 2017

Υπέρ της ανεξαρτησίας της Καταλονίας η Στοά Lodge Acuarius Νο 1 της Μεγάλης Ανατολής της Ισπανίας


Η Στοά Lodge Acuarius Νο 1 της Μεγάλης Ανατολής της Ισπανίας με έδρα την Βαρκελώνη εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τάσσεται υπέρ της ανεξαρτησίας της Καταλονίας από την Ισπανία.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση  οι αδελφοί είναι υπέρ της ανεξαρτησίας της Καταλονίας λέγοντας όχι στη βία αλλά και στις ενέργειες καταστολής της κυβέρνησης του Mariano Rajoy.

« Έχουμε εκφράσει την απόρριψή μας για την παραβίαση των θεμελιωδών δικαιωμάτων που συμβαίνουν στην Καταλονία , και στηρίζουμε  την ελευθερία της έκφρασης, της πληροφόρησης και του συνέρχεσθε. Λέμε όχι στην καταστολή και ναι στην ελευθερία και τον σεβασμό των πιο θεμελιωδών δικαιωμάτων ».


Στο τέλος του κειμένου καλούν τους Τέκτονες όλου του κόσμου να προβληματιστούν για τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην Καταλονία και να μιλήσουν για αυτό ανοιχτά κι ελεύθερα.

ΠΗΓΗ: Ε.Π.Τ.Ε

السبت، 7 أكتوبر 2017

Διάγγελμα του Μεγάλου Διδασκάλου της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος




Διάγγελμα υπ' αριθμ. 1/2017



ΕΠΙ ΤΗ ΕΠΕΤΕΙΩ ΤΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΗΝΩΜΕΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ.

(ντολή Μεγ:. Διδ:., τν δ:. καθημένων)



Αδελφοί μου.

      Κάποτε ρφέας προσπάθησε νά νασύρει τήν Ερυδίκη μέσα πό τά πετρώματα τς Γς. Δέν κατάφερε μως νά τήν φέρει πό τά βάθη τν Μεγάλων Μυστηρίων στό πίπεδο τς νθρώπινης Νόησης. Σκοτείνιαζαν ο ασθήσεις του πό τήν θλίψη, ταν μιά καταμάχητη παρόρμηση τόν κατακυρίευσε. Κατασκεύασε τότε κενος μιά πτάχορδη Λύρα μέ ντηχεο πό κέλυφος χελώνας. Καί προσπαθώντας νά ναρμονίσει τούς χους ατς μέ τόν Παγκόσμιο Ρυθμό, προσήλκυε, ξασκώντας ατήν τήν διαίτερη τέχνη, τίς Μοσες, ο ποες το δίδασκαν καθημερινά τούς βηματισμούς νός γνωστου Χορο.

      ργότερα πό ατές τίς συναθροίσεις νεδύθησαν ο Στοές τν Μυστηρίων, που κε προσήρχοντο ο εσεβες γιά νά φωτισθον, φτιάχνοντας λυσίδες ργασίας μεταξύ τους καί μιμούμενοι τούς ρμονικούς ρυθμούς τς Λύρας το ρφέα, προσπαθούσαν μέ γνούς ργιαστικούς χορούς νά ποκτήσουν τήν πολύτιμη γιά ατούς Ατογνωσία.

      Ο Στοές ατές μέ τήν πάροδο το χρόνου πεξέτειναν σέ πολλές διευθύνσεις τίς φιλοσοφικές ατν ναζητήσεις, πιχειρώντας νά διεισδύσουν περισσότερο μέσα στήν γνοια τς νθρώπινης Νόησης καί χρησιμοποιώντας καθορισμένες μυητικές τελετουργίες, σύννομες πάντα μέ τά συμβαίνοντα στήν Φύση, φθασαν κάποτε στήν δημιουργία τν λευσινίων Μυστηρίων.

      κτινοβολοσε εκείνη την εποχή παραγόμενος Χρυσός το Θριασίου Πεδίου μέ ποτέλεσμα νά ξελίσσεται ταχύτατα τό ποκαλούμενο τότε ττικό Κράτος, κατακτώντας τήν λαμπρότητα νός μοναδικο Χρυσο Αἰῶνα. Δοξαζόταν θηναϊκή Ατοκρατορία κείνη τήν μακρινή ποχή καί πάξια κπροσωποσε τήν κοιτίδα τς φιλοσοφίας καί τς Δημοκρατίας.

      Δίδασκαν τότε στίς σχολές της ο μυημένοι διδάσκαλοι, ν τά λόγια τους πλώνονταν πάνω σέ λον τόν λαό, ποος σύσσωμος συμμετεχε στίς ερές κολουθίες πρός τίς καθαρτήριες τελετές τς λευσίνας.

      Πέρασαν μως ο αἰῶνες καί Χρόνος λλαξε πολλά, ταν τό σχυρό φς τν Μυστηρίων ρχισε νά μήν γίνεται κατανοητό πό τούς νέους πολυπληθες λαούς, ο οποοι δευαν πλέον λοταχς πρός τό κρύο μίφως τν δογμάτων.

      μως ο παλαιοί Τέκτονες δελφοί μας, ν καί πηνς διώχθησαν, κατόρθωσαν νά διατηρήσουν τίς φιλοσοφικές ξίες πού πρέσβευαν μέσα στήν Σαιξπηρική Τρικυμία, ν ο Στοές τους διαλείπτως λειτουργοσαν κρυφά τίς ερές μυητικές ργασίες νάμεσα στήν μάθεια τς τότε νθρωπότητας.

      ταν κάποτε, σέ προσδιόριστο χρόνο, μέσα στήν δυστυχία το πλήθους λων ατν τν πεπτωκότων, κούσθηκαν πάλι ο μελωδικοί χοι πό τήν λύρα το ρφέα. Τότε νεδύθη πό τήν θάλασσα τς γνοιας μιά νσος το Βορρ. Φανερώθηκε Μεγάλη Βρεττανία, που κε πόθεσε πάλι ποδιωγμένη Λητώ τά δίδυμα τέκνα της. πό τότε στήν χώρα ατή ο Μυστηριακές Τελετουργίες διαλείπτως λειτουργούσαν μέσα στό σκοτάδι. Καί τό τος 1717, στερα πό προσπάθειες αώνων, γκαθιδρύθη τό πρτο μφανές ες τό πλετο φς τς μέρας ερόν τς Σκέψεως.

      κε λεύθερα πλέον ργάζονταν ο κραιφνες ναυπηγοί, ο κανονικοί τέκτονες. κενοι ο ποοι μέ τίς γνώσεις τς ρχαίας τέχνης πάντα κατασκεύαζαν ξελιγμένα ποντοπόρα πλοία, ργώνοντας τίς πέραντες θάλασσες τς μάθειας. Τότε εδικά ατήν τήν ποχή, οι λεύθεροι κενοι φθασαν στά πέρατα τς οκουμένης χτίζοντας τήν Μεγάλη Ατοκρατορία. ναν σύγχρονο Χρυσό Αώνα, καθοδηγούμενοι πό ξαίρετους κατόχους τν ερν πιστημν.

      δ κριβώς πρέπει πάλι νά τονίσουμε τι ο Τέκτονες πάντα πήρχαν στήν γγλία καί ατό καταμαρτυρείται πό τά ργα τους. πως δημιουργία κατά τό σωτήριον τος 1096 το πανεπιστημίου τς ξφόρδης καί τό 1209 κείνου το Καίμπριτζ. Ατά τά δρύματα, ξιοποιώντας τίς κρυμμένες ρχαίες ρίζες λων τν λαν, ποτέλεσαν τό φαλτήριο τς νέλιξης τς χώρας.

      τσι τό τος 1534 συνετελέσθη τό ριστικό Σχίσμα καί πομάκρυνση τς γγλίας πό τόν πιμένοντα σκοταδισμό λλοτρίων δογμάτων. Παράλληλα δέ ρχισαν ο μεγάλοι παγκόσμιοι γώνες τς Μεγάλης Βρεττανίας, στε νά μήν ποκύψει στίς λλόγιστες πειλητικές δυνάμεις τν συμφερόντων κείνων τν καιρν, πού χώρα συνεχς ντιμετώπιζε.

      ς σημειωθε τι γγλία σέ ντίθεση μέ τόσες λλες χώρες, εχε πρό πολλο συμπεριλάβει στοργικά στούς κόλπους της, λους τούς διασωθέντες πό τήν μήνιν τν σκοταδιστν Ναΐτες ππότες, πως καί τόν καταδιωγμένο πολύπαθο εφυή λαό το σραήλ. Προωθοσε δημοκρατικούς θεσμούς δικαίου καί τσι μέ ταχες ρυθμούς συνεχς ναβαθμιζόταν μέ τήν πανεπιστημιακή της πάρκεια τήν θεμελιωμένη πό τίς πιστμες καί τήν λληνική Φιλοσοφία. Εξασκοσε με επιτυχία τό μπόριο καί τίς τέχνες καί διακρινόταν στήν παιδεία τν πολιτν της μέ θεατρικές παραστάσεις μπλουτισμένες μέ τά νάματα τς ρχαίας ττικς Τραγωδίας.



      Τό τος 1702 μέ τήν πράξη το Κοινοβουλίου το 1701, περί δικαιώματος διαδοχς ες τόν Θρόνον το νωμένου Βασιλείου, στέφθη βασίλισσα ννα τήν ποία διεδέχθη τήν 1ην Αγούστου 1714 Γεώργιος ο Α’. Τότε κατέστη δυνατόν στίς 24 ουνίου το τους 1717, νά παρουσιαστον πισήμως ο Τέκτονες ες τόν λαό καί νά δρύσουν τήν νωμένη Μεγάλη Στοά τς γγλίας μέ πρτο Μέγα Διδάσκαλο ατς τόν διακεκριμένο παλαιό δελφό Τέκτονα Antony Sayer.

      κτοτε πέπρωτο Μητέρα “ νωμένη Μεγάλη Στοά τς γγλίας τν ρχαίων, λευθέρων καί ποδεδεγμένων Τεκτόνων” νά πρωτοστατήσει πί τριακόσια χρόνια στήν δημιουργία πλήθους νέων Σεπτν Στον ες τό νωμένο Βασίλειο καί σέ λες τίς πείρους τς Γς. κε, πέροχοι Τέκτονες δελφοί μας προσέφεραν καί προσφέρουν στίς μέρες μας τό ποκτηθέν πό τίς ργασίες τους λεος πρός λους τούς εσεβες νθρώπους.

      κενο κριβς τό Χρυσό λεος τό ποο μοίραζε τότε ρχαία λευσίνα,

Ες Δόξαν Το Μεγάλου Αρχιτέκτονος Το Σύμπαντος.



Μέγας Διδάσκαλος

νδοξότατος δ:. Κωνσταντνος Πολίτη

ΠΗΓΗ :http://www.grandlodge.gr/diaggelma-yp-arithm-12g17-n-101.html