ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Για όλα φταίνε τα Blogs;




Δεν συνηθίζω να κρίνω  απόψεις οι οποίες είναι αντίθετες με την προσωπική μου θέση. Είμαι υπέρμαχος της θεωρίας ότι καθένας μπορεί και πρέπει να έχει την άποψη του και να την εκφράζει ελεύθερα. Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα τα οποία εκτιμώ ότι οφείλουμε να τα τοποθετούμε στην σωστή διάσταση πόσο  μάλλον όταν κοινοποιούνται σε αδελφούς ερήμην των  κρινόμενων.

Έτσι λοιπόν έφθασε στον υπολογιστή   μου ένα κείμενο του αδ. Α.Μ , Μεγάλου Διδασκάλου του Mark,  το οποίο αφήνει πολλές αιχμές για τα blogs , τη λειτουργία τους και τους σκοπούς που εξυπηρετούν. Θα ήθελα να παραθέσω την επιστολή του αδ. Α.Μ αλλά λόγω του ότι δεν εστάλη  σε εμένα από τον ίδιο δεν θα ήταν σωστό, από την πλευρά μου, να το πράξω χωρίς την εξουσιοδότηση του.

Στην επιστολή του αδ. ( την οποία εάν είστε χρήστες του Facebook μπορείτε να την διαβάσετε)  διακρίνω  κάποια εμπάθεια σε κάποια σημεία που θα ήθελα να τα  αναπτύξω:

1)    Αδελφέ Α, μας λέτε ότι οι νέοι αδελφοί καταθέτουν τις θέσεις τους με ύφος πέντε καρδιναλίων. Και ερωτώ. Μόνον εσείς αδελφέ έχετε το προνόμιο να καταθέτετε τις απόψεις σας ;

Όσο για το ύφος ίσως αυτό τους <<διδάξατε>>, αυτά είδαν , έτσι πράττουν. Αν αυτό σας ενοχλεί …..

2)    Η δεύτερη παρατήρηση σας  πιστεύω ότι στοχοποιεί το blog www.tektonismos.blogspot.com  και την ανοιχτή επιστολή που έστειλα στον Μεγάλο Διδάσκαλο εκφράζοντας τις ανησυχίες μου και καταθέτοντας τις προτάσεις μου (σωστές ή λανθασμένες) για την εκτόνωση της κατάστασης . Είναι τόσο κακό να έχεις άποψη και να την γνωστοποιείς; Είναι κακό να ανησυχείς και να προσπαθείς με τις όποιες δυνάμεις έχεις να βοηθήσεις; Αγαπητέ Α. καθημερινά το τελευταίο δίμηνο είμαι αποδέκτης εκατοντάδων μηνυμάτων από αδελφούς της ΕΜΣτΕ που εκφράζουν τις ανησυχίες τους και υποδεικνύουν λύσεις. Άρα επιτρέψτε μου να σας πω ότι έχω μια αρκετά καλή γνώση των πραγμάτων και το κυριότερο έχω ακούσει όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές διότι τόσο σε προσωπικό επίπεδό όσο και ως  διαχειριστής αυτού του Blog δεν έχω αποκλείσει ποτέ κανέναν ούτε έχω αρνηθεί το βήμα σε κανέναν.  

3)    Στην ερώτησή σας για το που είναι οι ανάδοχοι  των αδελφών που διαχειρίζονται τα blog θα ήθελα να σας ενημερώσω, εάν δεν το γνωρίζετε, ότι βρίσκονται ανάμεσα σας και δίνουν αγώνα για να επέλθει η ηρεμία στην αδελφότητα. Αναζητήστε τους και θα τους βρείτε. Και μιλάω για τον ένα εξ αυτών (δηλαδή για τον δικό μου ανάδοχο) γιατί όσον αφορά τον διαχειριστή του άλλου  blog (γιατί ουσιαστικά  δύο είναι αυτά που ασχολούνται αμιγώς με Τεκτονικά θέματα) ο διαχειριστής του είναι τόσο παλιός αδελφός που μπορεί να είναι δικός σας ανάδοχος.

4)    Σχετικά με την αξία που κάποιοι δίνουν στα blogs (με την ειρωνική διάθεση που το αναφέρετε) θα ήθελα να σας πω ότι όντως τα blogs  παίρνουν αξία από τους αναγνώστες τους. Και νομίζω ότι αυτή η αξία είναι εμφανή διότι αν αναζητήσετε μέσα στην ΕΜΣτΕ θα βρείτε πολλούς αξιόλογους αδελφούς οι οποίοι βρήκαν στο blog ένα σκαλοπάτι για να πατήσουν προκειμένου να εισέλθουν στην αδελφότητα. Εξάλλου ,για να έχετε άποψη για την επιστολή μάλλον και εσείς διαβάζεται τα blogs. Εκτός εάν το κάνετε όπως αυτοί που ισχυρίζονταν ότι δεν έχουν δει την ταινία της  <<κυρίας>> Αλεξανδράτου αλλά τους την είχε περιγράψει κάποιος φίλος τους.

Επίσης με τιμούν εκατοντάδες εκλεκτοί αδελφοί με το να διαβάζουν τις αναρτήσεις μου και να μου εμπιστεύονται τα κείμενά τους , κάποιοι εκ των οποίων αποτελούν τους ακρογωνιαίους λίθους της ΕΜΣτΕ. Και με προβληματίζει εξαιρετικά που ένας Μεγάλος Διδάσκαλος θεωρεί ότι 200.000 επισκέπτες έχουν πέσει θύματα ενός νεότευκτού τέκτονα.

5)    Λέτε ότι το ζητούμενο σε ένα blog είναι η επισκεψιμότητα διότι έχετε και εσείς ιστοσελίδα και το γνωρίζετε καλά. Συγνώμη αλλά από πού προκύπτει ότι σε μια μη εμπορική ιστοσελίδα σκοπός είναι η επισκεψημότητα;  Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Θα μου πείτε δεν σε ενδιαφέρει η επισκεψημότητα. Και απαντώ με πάσα ειλικρίνεια. Σαφώς και νιώθω ικανοποίηση όταν η προσπάθεια μου αυτή βρίσκει ανταπόκριση. Δεν είναι όμως αυτοσκοπός. Την προσωπική μου ματαιοδοξία την έχω καλύψει εκτός Τεκτονισμού.



Ελπίζω αδελφέ Α. η αρνητικότητα που βγάζετε στο κείμενό σας να προέρχεται από λανθασμένη εκτίμηση των γεγονότων και στην μη ορθή αξιολόγηση του τι μπορεί να προσφέρει ένα BLOG. Αν όμως προέρχεται από εμπάθεια προς πρόσωπα  ή γιατί επιθυμητέ το να μην μαθαίνουν οι αδελφοί αυτά που κάποιοι φροντίζουν να φυλάνε  ως επτασφράγιστο μυστικό για να μην τους πάρουν με τα γιαούρτια , τότε σας διαβεβαιώνω ότι η επιστολή σας αυτή μου δίνει μεγαλύτερη δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια της ενημέρωσης και της διαφάνειας που εννοείτε ότι πρέπει και οφείλουμε όλοι να υπηρετούμε στο Τεκτονισμό.

Εκτός εαν όλα αυτά γίνονται για......

Ο ΝΕΟΤΕΥΚΤΟΣ