ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Περί αυξήσεως μισθοδοσίας ο λόγος…. ή αλλιώς Δώσε και μένα μπάρμπα

  
Τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε πολλά μηνύματα από αδελφούς σχετικά με το γεγονός ότι από ορισμένες Τεκτονικές Δυνάμεις δίνονται βαθμοί ανεξέλεγκτα. Μάλιστα γίνεται λόγος για αδελφούς που βρέθηκαν από τον 4ο βαθμό στον 30ο ή 32ο κυριολεκτικά εν μία νυκτί. Γνωρίζοντας κανείς από τα πρώτα του κιόλας βήματα στον Τεκτονισμό ότι οι Τεκτονικοί Βαθμοί συνιστούν διδασκαλία προσφοράς, αγάπης, ανοχής και ταπεινότητας αλλά και <<μαθητείας>> αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να δίνονται με φειδώ . Επομένως δεν μπορούμε να εξηγήσουμε με ποια λογική γίνεται κάτι τέτοιο, ποιους σκοπούς εξυπηρετεί, τι προσφέρει στην αδελφότητα και κυρίως στον Τέκτονα….
Μη …..μπορώντας λοιπόν να εξηγήσουμε όλα τα παραπάνω απευθυνθήκαμε στον επιστήθιο φίλο και μαθητή του σατυρικού ποιητή Γεωργίου  Σουρή , ΔΗΜΟΔΟΚΟ, να μας πει τη γνώμη του για αυτό το …παράξενο φαινόμενο.  Ως γνωστόν , ο ΔΗΜΟΔΟΚΟΣ , πάντα πρόθυμος, μας απάντησε με τον δικό του μοναδικό και λίγο …πιπεράτο τρόπο.

(προκαταβολικά πρέπει να πούμε ότι ΄΄ Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική).


Στας εξοχάς που γύριζα
μετά της γυναικός μου
έλαβα ένα μήνυμα
αυξήθει ο βαθμός μου.
Και από τον 4ο βαθμόν
που είχα πάνω – κάτου
θα λάμβανα η του Καδώς
ίσως και του Υπάτου

Ευθύς αιφνιδιάστηκα
με πιάνει απορία
τι θεία τύχη είναι αυτή
τι μέγα ευκαιρία.
Εκεί που χρειαζόμουνα
έτη πολλά και ημέρας
σπουδαίος θα γινόμουνα
πριν της νυκτός το  πέρας .

Φοράω το κουστούμι μου
παίρνω τον οβολό μου
και στέκομαι ως Εύελπις
μπροστά στο Δάσκαλο μου.
Αυτόν που με εμύησε
που μου άνοιξε την πόρτα
<<Δίελθε λέγει αδελφέ
αφού πληρώσεις πρώτα>>.

Πηγαίνω στο ταμείον μας
να δω την συνδρομήν μου
βλέπω ένα τρισέλιδον
χάνεται η φωνήν μου.
Διότι η αύξηση φωτός
μετά των διασήμων
κοστίζει δυο μηνιάτικά
μαζί με των ενσήμων.

Όμως μπροστά εις τους βαθμούς
το χρήμα δεν με μέλει
Βγάζω μιαν πιστωτικήν
την δίνω στον Βαγγέλην.
Που το ταμείο κράταγε
και που συχνά ψειρίζει
Μου ρίχνει βλέμμα φλογερό
απ’ το θυμό αφρίζει.
<<Αν δε μου δώσεις μετρητά
αλλάζουνε οι ρόλοι
και αντί βαθμού σου δίνουμε
αυτό που τρων οι κ…λοι>>.

Φοβήθηκα ο καψερός
καθώς δεν είμαι <<Γάλλος>>
αφού μικρός τη γλίτωσα
να γ…θω μεγάλος.
Μου πήρανε την συνδρομήν
χρήματα μα και άλλα
ως απ’ τη γίδαν παίρνεται
απ’ τον βοσκόν το γάλα.

Την εμπειρία μου αυτή
μοιράστηκα μαζί σας
δεν θέλω την συμπόνια σας
ούτε την συνδρομή σας.
Μα αν βαθμό σας τάξουνε
εκ <<νόμιμων>> Υπάτων
κίνδυνος μέγας έρχεται
δια τον δικόν σας πάτον

Δημόδοκος