ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Επιστολή του Ισόβιου Διεθνή Προέδρου των Ιλλουμινάτι στο blog



(Σημ. Συντακτικής Ομάδας : Δημοσιεύουμε  την επιστολή που έστειλε στο blog ο Ισόβιος Διεθνής Πρόεδρος των Ιλλουμινάτι  κος Νικόλαος Λάος)



Προς την Αξιότιμη Συντακτική Επιτροπή του "Ελληνικού Πρακτορείου Τεκτονικών Ειδήσεων"


Αξιότιμοι Κύριοι,

κατ' αρχάς σας συγχαίρω για τη σημαντική και επιτυχημένη τεκτονική και δημοσιογραφική πρωτοβουλία σας.

Στις τεκτονικές ειδήσεις που δημοσιεύσατε από την Ελλάδα σήμερα, 20 Μαρτίου 2013, περιλάβατε μια αναφορά στην παρουσία μου σε Τεκτονική Στοά υπό την Τεκτονική Δύναμη GOU Βραζιλίας η οποία λειτουργεί στην Αθήνα υπό την διοίκηση του αδ.'. Τέκτονος Απόστολου Τσιπίδη.

Υπολήπτομαι ειλικρινώς κάθε Τεκτονική Δύναμη και τιμώ τις αρχές της Τεκτονικής Φιλίας, Φιλανθρωπίας και Ανοχής. Πράγματι, χθες, 19 Μαρτίου 2013, παρευρέθην, προσκεκλημένος του φιλτάτου και εργατικού αδ.'. Απόστολου Τσιπίδη και του Σεβ.'. Διδ.'. της Στοάς Διόνυσος 111, στην εν λόγω Στοά, μαζί με αδελφούς Τέκτονες και αδελφές Τεκτονίδες διαφόρων ελληνικών Τεκτονικών Δυνάμεων - ανδρώων και μεικτών - όπου είχα την τιμή και τη χαρά να κάνω μια ομιλία μου με θέμα την ιστορία του Τεκτονισμού. Αρχίζοντας την εν λόγω ομιλία μου διευκρίνισα στο ακροατήριο ότι θα μιλήσω υπό την ιδιότητα του μυημένου στον Συμβολικό Τεκτονισμό της Ηνωμένης Μεγάλης Στοάς της Αγγλίας και του κατέχοντος τον βαθμό του Μεγάλου Συντηρητή (Grand Conservator) του Τεκτονικού Τύπου Μέμφις-Μισραϊμ (Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής).

Κατά την προαναφερθείσα παρουσία μου στην προαναφερείσα Στοά υπό την GOU στην Αθήνα, ουδεμία αναφορά σε ιλλουμινατική ιδιότητά μου έκανα, ουδεμία αναφορά στον Ιλλουμινατισμό περιείχε η ομιλία μου και βεβαίως ουδεμία σύμπραξη μεταξύ των Illuminati και της εν λόγω - ή οιασδήποτε άλλης εν Ελλάδι - Τεκτονικής Στοάς συνήφθη. Το τονίζω αυτό διότι το σχόλιο που αναρτήθηκε κάτω από την φωτογραφία εμού με τον φίλτατο αδ.'. και οικοδεσπότη μου Απόστολο Τσιπίδη αναφέρεται σε σύμπραξη των Illuminati με την GOU ή την εν Αθήναις Τεκτονική Στοά της GOU. Αυτό το σχόλιο μπορεί να δημιουργήσει παρανοήσεις, τις οποίες θα ήθελα να αποτρέψουμε και προλάβουμε.

Προσφεύγοντας στην ευαισθησία σας περί την ακριβή ενημέρωση των αναγνωστών σας, σάς παρακαλώ πολύ να δημοσιεύσετε το παρόν μήνυμά μου.

Σας είμαι εκ των προτέρων ευγνώμων.

Με τιμή,
Νικόλαος Λάος