ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

75 χρόνια στην υπηρεσία της αδελφότητας

Οι Ελευθεροτέτκονες της Ουάσιγκτον τίμησαν στις 12 Μαΐου τον 96χρονο αδ. Harold Romeroy για την 75ετή προσφορά του στην αδελφότητα.


Ο ίδιος συγκινημένος δήλωσε: ‘’Ο Τεκτονισμός είναι για μένα όλη μου η ζωή. Ο πατέρας μου ήταν Τέκτονας και έχει χαραχτεί έντονα στη μνήμη μου που τους τελευταίους μήνες της ζωής του που βρίσκονταν στο νοσοκομείο πάντα κάποιο μέλος της Στοάς αντικαθιστούσε τη μητέρα μου προκειμένου να πάει να ξεκουραστεί και να μας φροντίσει. Τότε, αν και ήμουν μόλις 8 ετών ήξερα ποια θα ήταν η πορεία μου. Στα 21 μου χρόνια μπήκα στην αδελφότητα την οποία υπηρετώ μέχρι και σήμερα’’

Να σημειωθεί ότι ο αδ. Παρά τα 96 του χρόνια συμμετάσχει σε εβδομαδιαία βάση σε όλες τις δράσεις της Στοάς του.

Και ένα ιστορικό στοιχείο. Ο Harold Romeroy είναι ένα από τα μέλη του πληρώματος που συνόδευσε στον Πρόεδρο Ρούσβελτ στη Γιάλτα για την υπογραφή της ιστορικής συμφωνίας.