ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος..Κάποιοι μπέρδεψαν τις Στοές...




Ο αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή δημοσιεύματα διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε σχέση του με τη μασονία:


Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή δημοσιεύματα διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε σχέση του με τη μασονία:

«Την εποχή της ηλεκτρονικής ενημέρωσης, δυστυχώς, συχνά, η πληροφόρηση καθίσταται παραπληροφόρηση και κακόβουλη συκοφαντία. Αναγκαζόμαστε, έτσι, να ασχολούμαστε και να διαψεύδουμε τα προφανή ψεύδη, ώστε αυτά να μη παγιδεύσουν τους καλοπροαίρετους αναγνώστες.

Στην προκειμένη περίπτωση, που με αφορά, κυκλοφορούν διαδικτυακά λίστες, που παρουσιάζουν πρόσωπα σχετιζόμενα με τη μασονία. Μεταξύ αυτών, αναφέρεται και το όνομά μου, ως συνεργάτη της «Στοάς του βιβλίου»! Προφανώς, κάποιοι μπέρδεψαν τις μασονικές στοές με τη γνωστή στοά του βιβλίου, στο κέντρο της Αθήνας, όπου λειτουργούν δεκάδες βιβλιοπωλεία και πραγματοποιούνται εκδηλώσεις και παρουσιάσεις βιβλίων. Εκεί, όπου και ο ίδιος έχω παρουσιάσει τα βιβλία μου «Ρωμιοί της Καππαδοκίας» και «Ενθύμιον Πανηγύρεως». 

Αν δεν υπήρχε ο κίνδυνος, κάποιοι καλοπροαίρετοι αναγνώστες, που αγνοούν τι εστί στοά του βιβλίου, να πιστέψουν τις τερατολογίες που διακινούνται στο διαδίκτυο, ασφαλώς θα περιοριζόμουν στο να γελάω με την καρδιά μου. Τουλάχιστον, η δημόσια διάψευση ότι δεν έχω καμία σχέση με τη μασονία, μου δίνει την ικανοποίηση ότι αυτή θα σκορπίσει την ιλαρότητα και σε πολλούς συμπολίτες μας». 

Πηγή: http://www.skai.gr/news/politics/article/246872