ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ο λόγος που ο 25oς πρόεδρος των ΗΠΑ , William McKinley (1843-1901) , έγινε Τέκτονας




Διηγήθηκε κάποτε ο Πρόεδρος William McKinley , ο οποίος με την έναρξη του Αμερικανικού Εμφυλίου πολέμου κατατάχθηκε στους εθελοντές του Οχάιο , το λόγο που τον οδήγησε να μυηθεί στον Τεκτονισμό:

Μετά την μάχη του Opequem γνωστή και ως μάχη του Winchester πήγα με τον γιατρό του συντάγματος στο πεδίο της μάχης όπου υπήρχαν πάνω από 5000 αιχμάλωτοι – τραυματίες αντίπαλοι.

Ξαφνικά παρατήρησα ότι ο γιατρός άρχισε να κουνά τα χέρια του παράξενα προς το πλήθος των αιχμαλώτων. Μετά από λίγο κάποιος από το πλήθος έπραξε το ίδιο. Τότε ο γιατρός τον πλησίασε και του έβαλε στην τσέπι όσα χρήματα είχε επάνω του.

-      Τον γνωρίζατε , τον ρώτησα.

-      Όχι. Πρώτη φορά τον είδα, μου είπε ο γιατρός.

-  Του δώσατε πολλά χρήματα. Δεν νομίζω να περιμένετε να τα πάρετε πίσω, του είπα παραξενεμένος από την κίνησή του αυτή.

-   Αν είναι σε θέση να μου τα επιστρέψει θα το κάνει. Είναι αδελφός Τέκτονας και του έχω εμπιστοσύνη. Αν δεν μπορέσει να μου τα επιστρέψει δεν πειράζει. Εγώ έκανα το καθήκον μου.

-      Είπα τότε στον εαυτό μου ότι αν ο Τεκτονισμός είναι έτσι τότε πρέπει να γίνω Τέκτονας.

  πηγή- Ελληνικό Πρακτορείο Τεκτονικών Ειδήσεων