ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Λυπάμαι για λογαριασμό σου......

(Σημ Blog:Παραθέτω e-mail που μου έστειλε <<φίλος>> του Blog. Δεν θα σχολιάσω τις κατηγορίες του αδελφού διότι , αν και δεν με θεωρεί αδελφό, είμαι υπέρμαχος της ελευθερίας του λόγου κάτι που φαίνεται ότι τον ενοχλεί. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι από τη μία μου έχουν σταλεί συγχαρητήρια από θεσμικά όργανα της ΕΜΣτΕ για την μέχρι σήμερα προσφορά μου στον Τεκτονισμό (η οποία κατά την γνώμη μου είναι ελάχιστη σε σχέση με αυτά που έχουν προσφέρει παλαιότεροι αδελφοί που έχουν ματώσει στην κυριολεξία για τη <<φανέλα>>) και από την άλλη υπάρχουν φωνές που με κατηγορούν ότι ευθύνομαι για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ΕΜΣτΕ. o tempora o mores!)



Λυπάμαι για λογαριασμό σου, πραγματικά. Έχεις μπερδέψει το blogging με τον Τεκτονισμό πιστεύοντας ότι πραγματοποιείς έργο θεάρεστο και ουσιαστικό. Το blog σου δεν είναι τίποτα άλλο από πεδίο αντιπαραθέσεων, διαμάχης και προσωπικών φιλοδοξιών. Πιστεύεις ότι με το κάνεις συμμέτοχους όλον τον κόσμο σημαίνει ότι επιτελείς έργο περί ανοικτού Τεκτονισμού; Αυτό που πιστεύω για εσένα είναι ότι είσαι το πρώτο βιολί σε μια μεσημεριανή κουτσομπολίστική εκπομπή περί Τεκτονισμού. Σε ενημερώνω ότι στην ΕΜΣΤΕ, Αδελφοί σαν κι εσένα έχουν οδηγήσει το Τάγμα προς τον διασυρμό. Δε σε θεωρώ πλέον Αδερφό μου γιατί λειτουργείς με όρους εντυπώσεων και όχι ουσίας. Κήνσορες με 3-4 χρόνια Τεκτινικής πορείας είναι πολύ λίγοι για να κατακεραυνώνουν τα πάντα…εκτός και αν στο Δημοτικό όταν πήγες δίδαξες μαθηματικά στον δάσκαλό σου… Λυπάμαι για λογαριασμό σου, πραγματικά. Παρεπίδημος

ΥΓ.: Εντύπωση θα μου προκαλούσες αν έκανες ανάρτηση του μηνύματος και όχι αν το έθαβες…