ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Αληθινές Τεκτονικές ιστορίες



΄΄Η ιστορία που θα σας διηγηθώ συνέβη το 1990 όταν πραγματοποίησα ένα ταξίδι από την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ στο Auckland της Αυστραλίας προκειμένου να παρακολουθήσω ένα συνέδριο με τη σύζυγό μου. Με μεγάλη έκπληξη ενημερώθηκα στο αεροδρόμιο του Auckland ότι με περίμενε στην είσοδο ένα αυτοκίνητο. Μας πως είναι δυνατόν σκέφτηκα. Βρίσκομαι στην άλλη μεριά τα ου κόσμου και δεν γνωρίζω κανέναν.

Ο κύριος τελικά που με περίμενε ήταν ο γραμματέας της Στοάς που είχαμε κανονίσει να συναντηθούμε το βράδυ. Είχε έλθει να μας παραλάβει προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούμε και αφού μας έκανε ξενάγηση στην πόλη μας μετέφερε με την σύζυγό μου στο συνεδριακό κέντρο.

Παρά το γεγονός ότι ήμουν ξένος σε ξένο μέρος είχα πολλούς γνωστούς.

Παρόμοιες εμπειρίες έχω ξαναζήσει πολλές φορές τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο εξωτερικό.΄΄

George .S. Robinson , Pickering Lodge 446, Pennsylvania USA



΄΄Βρισκόμουν έξω από την πόλη του Κάνσας για να παρακολουθήσω την ετήσια συνάντηση του Υπάτου Συμβουλίου της Βορείου Δικαιοδοσίας. Τα τελευταία χρόνια πρέπει να σας πω ότι αντιμετώπιζα κάποια προβλήματα υγείας. Το βράδυ λοιπόν του συνεδρίου πήγα στο κεντρικό ξενοδοχείο της περιοχής όπου θα γίνονταν το επίσημο δείπνο. Κατά τη διάρκεια του γεύματος αισθάνθηκα μία αδιαθεσία και σκέφτηκα να βγω έξω για να πάρω λίγο αέρα. Τελικά δεν τα κατάφερα και έχασα τις αισθήσεις μου.

Όταν συνήλθα βρισκόμουν σε νοσοκομείο και δίπλα μου ένας άγνωστος αδελφός ο οποίος είχε έλθει με τη σύζυγό του για να συμμετάσχει στην ετήσια συνάντηση.

Για δύο εβδομάδες που διήρκησε η νοσηλεία μου τόσο αυτός όσο και η γυναίκα του ήταν στο πλάι μου και όταν πήρα εξιτήριο με πήγαν σπίτι μου. Για δύο εβδομάδες άφησαν τις δουλειές τους και τις υποχρεώσεις τους προκειμένου να βοηθήσουν έναν <<άγνωστο>> αδελφό.

Τους οφείλω τα πάντα και θα τους ευγνώμον για όλη μου τη ζωή.΄΄



W. Pete Scheihofer, Northside Lodge 283, St Petersburg , Florida USA